کد خبر : 14792
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 5:37

جانشین فرماندهی سپاه فلاورجان : بسیج آماده تلاش برای حل معضل اعتیاد در فلاورجان

جانشین فرماندهی سپاه فلاورجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف مجمع بسیج شهرستان شناسایی وحل معضلات اجتماعی است افزود:اعتیاد معضل بزرگ اجتماعی این شهرستان است که برای شناسایی و حل آن با حضور نخبگان کارگرووه های تشکیل شده است. به گزارش نیوز فلاورجان (فالنا) به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری اولین

جانشین فرماندهی سپاه فلاورجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف مجمع بسیج شهرستان شناسایی وحل معضلات اجتماعی است افزود:اعتیاد معضل بزرگ اجتماعی این شهرستان است که برای شناسایی و حل آن با حضور نخبگان کارگرووه های تشکیل شده است.
به گزارش نیوز فلاورجان (فالنا) به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان فلاورجان در سال جدید در محل نمازخانه این ناحیه برگزارشد.
مجمع بسیج شهرستان فلاورجان متشکل از نخبگان بسیج در شهرستان در کارگروه های تخصصی مختلف به بررسی مسائل و مشکلات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و…. می پردازند.
سرگرد پاسدار مهدی سلطانی جانشین فرماندهی ناحیه دراولین اجلاس بسیج شهرستان تصریح کرد:علت اینکه دراین سال ها، مقام معظم رهبری نامگذاری سال ها را نامگذاری فرمودند، حول محور اقتصاد ومسائل اقتصادی کشور بوده است .
وی درادامه افزود: دشمن علاوه بربخش فرهنگ قصد نفوذ دربخش های اقتصادی وسیاست را دادرد و در صدد واردکردن ضربه به نظام جمهوری اسلامی است .
سلطانی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مجمع بسیج شهرستان شناسایی وحل معضل های اجتماعی است افزود: کارگروه های تخصصی باحضور نخبگان وصاحبان فکر تشکیل شده تا معضلات اجتماعی را شناسایی کرده و راه حل آن را ارائه دهد.
منبع :بسیج نیوز.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc