کد خبر : 14828
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 13:10

بخشدار بخش مرکزی شهرستان فلاورجان :فاز اول بلوار امام رضا(ع)روستای جوجیل ایمن سازی وتکمیل شد

 بخشدار بخش مرکزی شهرستان فلاورجان :فاز اول بلوار امام رضا(ع)روستای جوجیل ایمن سازی وتکمیل شد به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان :مهندس سیدجعفر موسوی درآمدی بخشدار بخش مرکزی شهرستان فلاورجان در خصوص مسیر تردد روبروی روستای جوجیل اظهار داشت: طول این مسیر حدود۶۰۰ متر و عرض آن ۴۵ متر می

 بخشدار بخش مرکزی شهرستان فلاورجان :فاز اول بلوار امام رضا(ع)روستای جوجیل ایمن سازی وتکمیل شد

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان :مهندس سیدجعفر موسوی درآمدی بخشدار بخش مرکزی شهرستان فلاورجان در خصوص مسیر تردد روبروی روستای جوجیل اظهار داشت: طول این مسیر حدود۶۰۰ متر و عرض آن ۴۵ متر می باشد و ادامه بلوار امام رضا(ع) شهر فلاورجان و به سمت قهدریجان است.
وی افزود: این مسیر با توجه به اینکه در محدوده روستا قرار داشت از پروژه های عمرانی بخش مرکزی فلاورجان محسوب می شد و با توجه به سوانح رانندگی پرشماری که در این مسیر رخ می داد جز نقاط حادثه خیز شهرستان فلاورجان به حساب می آمد.
مهندس موسوی با اشاره به اینکه طبق گزارش پلیس راهور با اجرای فاز اول این پروژه حوادث و تصادفات در این مسیر به یک چهارم مقدار قبل کاهش یافته است خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن فاز دوم این بلوار امیدواریم که همین مقدار نیز به صفر برسد.
وی همچنین در پایان گفت: این پروژه با مشارکت دهیاری روستای جوجیل، اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فلاورجات و در دو فاز انجام میشود که فاز اول آن هم اکنون آماده بهره برداری است و پس از جدول گذاری فاز دوم هم به سرعت تکمیل خواهد شد.

بخشدار فلاورجان همچنین اظهار امیدواری کرد در سالروز آزاد سازی خرمشهر در بخش مرکزی پروژه های عمرانی متعددی به بهره برداری برسد
گفتنی است برای فاز اول و آزاد سازی این مسیر تا کنون حدود ۱۵میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc