کد خبر : 15280
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 13:08

شروع به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و روزنامه اصفهان امروز

شروع به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و روزنامه اصفهان امروز مریم احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان از شروع  به همکاری روزنامه اصفهان امروز  و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان خبر داد. گفتنی است روز چهارشنبه ۵ خردادماه ٩۵ ، نماینده روزنامه اصفهان امروز در اداره

شروع به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و روزنامه اصفهان امروزاحمدی رئیس فرهنگ وارشاد شهرستان فلاورجان
مریم احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان از شروع  به همکاری روزنامه اصفهان امروز  و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان خبر داد.
گفتنی است روز چهارشنبه ۵ خردادماه ٩۵ ، نماینده روزنامه اصفهان امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان حضور یافت و در خصوص تبادل اخبار و انعکاس اطلاعات برنامه های فرهنگی هنری شهرستان با مریم احمدی به گفتگو نشست.
احمدی در این خصوص گفت : ما ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با این روزنامه از این رسانه خواستیم که ضمن رعایت اخلاق مطبوعاتی در انعکاس هرچه بیشتر فعالیت های این اداره و نیز گروه های فرهنگی هنری شاخص شهرستان با دستگاه های اجرایی شهرستان تعامل و همکاری نماید.
منبع :روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc