کد خبر : 15331
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 10:00

جلسه پیشگیری وکنترل سن گندم در فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد

به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان ،در اجرای طرحهای پیشگیری وکنترل سن گندم در شهرستان جلسه ای باحضور مهندس هدایت فرماندار واعضای مرتبط بااین کارگروه در محل دفتر فرماندار تشکیل گردید. هدایت فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضا حاضر در جلسه از پیگیری های نماینده محترم شهرستان وزحمات جهاد کشاورزی وصنف کشاورزان تقدیر

به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان ،در اجرای طرحهای پیشگیری وکنترل سن گندم در شهرستان جلسه ای باحضور مهندس هدایت فرماندار واعضای مرتبط بااین کارگروه در محل دفتر فرماندار تشکیل گردید.

هدایت فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضا حاضر در جلسه از پیگیری های نماینده محترم شهرستان وزحمات جهاد کشاورزی وصنف کشاورزان تقدیر وتشکر کرد وگفت:امسال در بحث کشت غلات بحمدالله وبه لطف خدا وتدابیری که در سطح استان اتخاذ گردید با مشکل خاصی در حوزه آب مواجه نشدیم .

SONY DSC

ایشان بااشاره به اینکه اقتصاد شهرستان فلاورجان بیشتر به کشاورزی ودامداری وابسته است اظهار امیدواری کرد که با زحمات وپیگیری های مسئولین در این حوزه بگونه ای باشد که حداکثر تاثیر را در اقتصاد مردم داشته باشد .

وی در ادامه بااشاره به اینکه یکی از آفات طبیعی غلات آفت سن گندم می باشد اظهار داشت :اگر به موقع مبارزه با افت ها صورت نگیرد این محصولات که امید کشاورزان عزیز می باشد با خسارت های زیادی مواجه خواهد شد .

در پایان مهندس کریمی رئیس جهادکشاورزی شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص ارائه نمود ،گفتنی سطح زیر کشت غلات در شهرستان فلاورجان حدود ۳۰۰۰هکتار می باشد.

منبع :

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc