کد خبر : 15450
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:07

فرمانده سپاه فلاورجان : با رسانه باید به جنگ رسانه دشمن رفت

فرمانده سپاه فلاورجان : با رسانه باید به جنگ رسانه دشمن رفت فرمانده سپاه فلاورجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظه) که اهمیت فضای مجازی را مانند انقلاب اسلامی می دانند تاکید کرد با رسانه باید به جنگ رسانه ی دشمن رفت. سرهنگ دوم پاسدار سید هدایت الله نورزاده در جلسه ای که به

فرمانده سپاه فلاورجان : با رسانه باید به جنگ رسانه دشمن رفتفرمانده-سپاه-ناحیه-فلاورجان
فرمانده سپاه فلاورجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظه) که اهمیت فضای مجازی را مانند انقلاب اسلامی می دانند تاکید کرد با رسانه باید به جنگ رسانه ی دشمن رفت.
سرهنگ دوم پاسدار سید هدایت الله نورزاده در جلسه ای که به مناسبت افتتاح کانون بسیج رسانه برگزارشد تصریح کرد: درطی ۴۰۰ سال گذشته جوامع اروپایی توانسته اند با مطالعات دقیق در رابطه با خصوصیات جوامع شرقی شناخت کاملی نسبت به فرهنگ ،دین ،اقتصاد،ارتباط واجتماع این جوامع پیداکنند.
نورزداده گفت : تسلط جوامع غربی بوسیله رسانه بر جوامع شرقی کمک بسیاری کرده است وباعث شده تا آنان بتوانند به راحتی بربسیاری ازکشورها  نفوذ کنند.
وی افزود: دلیل تسلط کشورهای استکباری بردنیا ،اشرافیت کامل  رسانه ای آنان برجوامع است وآنان فضایی را ایجاد کرده اند که برای این نفوذ هیچ احتیاجی به نیروهای نظامی نیست .
نورزاده درپایان اضافه کرد:بارسانه باید به جنگ رسانه رفت وخط مقدم جبهه دشمن اصحاب رسانه آنها می باشد .دشمن قبل از آنکه بخواهد حرکتی انجام دهد اول بوق های رسانه ای خود را فعال میکنند.
منبع :بسیج.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc