کد خبر : 16255
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 8:31

طلبه شهید اسماعیل صابری سهروفیروزانی/ فرازی از وصیت نامه :با فساد و بی حجابی شدیداً مبارزه نمایید

 فرازی از وصیت نامه  شهید اسماعیل صابری  :با فساد و بی حجابی شدیداً مبارزه نمایید شهید اسماعیل صابری ۲۸ خرداد سال ۴۷ در سهروفیروزان شهرستان فلاورجان  در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و دوران دبستان و راهنمایی را با پشتکار فراوان سپری کرد و برای نیل به کمالات علمی و دینی به تحصیل

 فرازی از وصیت نامه  شهید اسماعیل صابری  :با فساد و بی حجابی شدیداً مبارزه نمایید

 شهدای طلبه وروحانی شهرستان فلاورجان

شهدای طلبه وروحانی شهرستان فلاورجان

شهید اسماعیل صابری ۲۸ خرداد سال ۴۷ در سهروفیروزان شهرستان فلاورجان  در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و دوران دبستان و راهنمایی را با پشتکار فراوان سپری کرد و برای نیل به کمالات علمی و دینی به تحصیل در حوزه علمیه ی و مدرسه ی امام صادق (ع) اصفهان پرداخت و مدتی در حوزه علمیه ی قم با علاقه به فراگیری علوم اسلامی پرداخت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز تهاجم رژیم بعث عراق داوطلبانه به جبهه های حق علیه باطل، عزیمت می نماید. مدت ها در عملیات های والفجر۴-خیبر- بدر-قادر-والفجر۸-کربلای۴ و ۵ در لشکر ۸ نجف اشرف شجاعانه حضور پیدا می کند. پس از مجروحیت بیسیمچی گردان، با توجه به استعداد ها و تجربیاتش، او را به عنوان بیسیم چی گردان پیاده انبیاء انتخاب می نمایند. شهید اسماعیل صابری طی سال های جهاد و عبادت با آرزوی شهادت، خود را آماده کرده و پا در قربانگاه گذاشت، عاقبت خداوند او را در تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۶۵ به میهمانی لقاء خود فراخواند.

فرازی از وصیت نامه

دست از این دنیای کاذب که ظاهرش بسیار زیبا و باطنش همه خرابی و بی وفایی است و همه چیز آن فانی است بشویید و کمی به خود آیید و آن قدر به مال دنیا دل نبندی، که این ها هیچ یک برای شما باقی نمی ماند و چیزی که برای شما باقی میماند اعمال نیک شماست پس بدان بپردازید و برای آخرت خود توشه ذخیره نمایید و حیات جاودان آخرت را به لذات فانی و زود گذر این دنیا نفروشید. در نمازهای جمعه و جماعات و راهپیمایی ها حضور فعال داشته باشید و با فساد و بی حجابی شدیداً مبارزه نمایید که یکی از ترفند های استعمار است که تا کنون انقلاب های ملل به پا خواسته ای را به این وسیله شکست داده اند و امر به معروف و نهی از منکر ار فراموش نکنید و در این امر کوشا و فعال باشید که تنها راه مبارزه با فساد همین است.

روابط عمومی ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc