کد خبر : 16357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 8:28

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:مردم استان اصفهان با مشکلات جدی آب روبه‌رو هستند

سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس در سه هفته اخیر شکل قانونی به خود گرفت و هیأت رئیسه آن انتخاب شدند، اظهار کرد: در اولین جلسه‌ بعد از انتخاب هیأت رئیسه با توجه به اینکه ۸۰درصد از نمایندگان عضو کمیسیون به تازگی وارد

سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس در سه هفته اخیر شکل قانونی به خود گرفت و هیأت رئیسه آن انتخاب شدند، اظهار کرد: در اولین جلسه‌ بعد از انتخاب هیأت رئیسه با توجه به اینکه ۸۰درصد از نمایندگان عضو کمیسیون به تازگی وارد مجلس شده‌اند لازم بود دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌هایی که در مجلس و در کمیسیون اقتصادی مطرح بوده برای نمایندگان جدید مطرح شود.
وی افزود: از امروز که مجلس جلسه علنی دارد، دستور کار کمیسیون، بررسی طرح‌هایی است که به کمیسیون ارجاع شده تا به آن‌ها رسیدگی شود و قطعاً نمایندگان به طرح‌ها رسیدگی کامل را خواهند کرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت حوزه نمایندگی خود اشاره و عنوان کرد: شهرستان فلاورجان علی‌رغم اینکه در کنار کلان‌شهر اصفهان قرارگرفته و فاصله زیادی با اصفهان ندارد، مشکلات زیادی دارد که به‌ عنوان‌مثال می‌توان به وجود نداشتن مکان مناسب برای پرکردن اوقات فراغت جوانان این شهر اشاره کرد.
وی گفت: البته شهر اصفهان را هم یک شهر برخوردار نمی‌دانم چراکه گوشه‌هایی از آن وجود دارد که شاید در خیلی از استان‌های محروم هم وجود نداشته باشد.
موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: در شهرستان فلاورجان‌ یک مجموعه فرهنگی هنری وجود ندارد و شاید بعد از خود کلان‌شهر اصفهان کمترین سرانه ورزشی مربوط به این شهرستان باشد.
وی با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان کرد: تمام نمایندگان استان تاکید دارند که منطقه‌ای عمل نکنیم و صلاح استان را در نظر بگیریم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکل آب کشاورزان این شهرستان اظهار کرد: یکی از مسائلی که همه نمایندگان استان اصفهان در مجلس قصد پیگیری آن را دارند بحث آب شرب و آب کشاورزان استان اصفهان است.
این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر نه‌تنها در شهرستان فلاورجان بلکه در همه استان مردم با مشکلات جدی آبی روبه‌رو هستند و با اینکه هنوز بیش از ۲۰ روز از تابستان نمی‌گذرد اما مردم کم‌آبی را در منازل خود احساس می‌کنند.
موسوی لارگانی تأکید کرد: این وضعیت در شأن مردمی که همواره مدافع نظام، ولایت بودند و بیشترین شهید در بین بقیه استان‌ها تقدیم ملت کرده‌اند نیست و این مسئله را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد.
این نماینده مجلس در خصوص جلسه نمایندگان مردم استان اصفهان با وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در جلسه نمایندگان مردم استان اصفهان با وزیر نیرو، نمایندگان سؤالی را برای وزیر نیرو برای مشکل آب مطرح کردند که هر ۱۸ نفر نماینده استان آن را به امضا رساندند و آن‌یک نفر هم که این سؤال را امضا نکرد در جلسه حضور نداشت..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc