کد خبر : 16577
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 14:30

حضور هنرمندان شهرستان فلاورجان دردومین جشنواره تئاتر استانی کوثر

حضور هنرمندان شهرستان فلاورجان دردومین جشنواره تئاتر استانی کوثر  شهردار نطنز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سی ام تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار بود و تعداد ۱۰۵ تئاتر به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز ارسال شد این در حالی است که سال گذشته ۶۹ اثر به جشنواره ارسال شده بود. وی افزود:

حضور هنرمندان شهرستان فلاورجان دردومین جشنواره تئاتر استانی کوثر 0001
شهردار نطنز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سی ام تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار بود و تعداد ۱۰۵ تئاتر به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز ارسال شد این در حالی است که سال گذشته ۶۹ اثر به جشنواره ارسال شده بود.
وی افزود: تعداد ۵۸ تئاتر صحنه ای، ۲۵ تئاتر خیابانی و ۲۲ تئاتر کودک از شهرهای اصفهان، نطنز، شاهین شهر، فلاورجان، نایین، کاشان، مبارکه، شهرضا، نجف آباد، زرین شهر، سمیرم، گلپایگان، اردستان، خمینی شهر، خوانسار، میمه، اریسمان، چادگان، داران، فریدون شهر، آران و بیدگل و فولاد شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که اصفهان با ۲۴ اثر رکورد دار ارسال آثار است.
شهردار نطنز با اشاره به این که ارسال آثار به جشنواره بی سابقه بوده است تصریح کرد: امسال هشت اثر از شهرستان نطنز به جشنواره ارسال شده است.
وی ادامه داد: نتیجه داوری از هفتم لغایت دهم مرداد جاری اعلام خواهد شد و از بین اثرهای رسیده، ۱۰ اثر در بخش تئاتر خیابانی، هشت اثر در بخش تئاتر صحنه ای و چهار اثر در بخش تئاتر کودک به مرحله اجرا راه خواهند یافت.
وی اضافه کرد: با همت شهرداری نطنز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی، جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز از ۲۰ الی ۲۲ مرداد ماه جاری برگزار می شود و گروه ها با اجرای اثرهای خود در پارک های سرچشمه سرابان، ۹ دی و ملت، فرهنگسرای کوثر، کانون شهید مطهری و مسکن مهر نطنز به رقابت می پردازند.
تجویدی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره ۲۰ مرداد ساعت ۱۰ در فرهنگسرای کوثر با حضور مسئولان، دوست داران تئاتر و گروه های هنری برگزار شده و اختتامیه آن در ۲۴ مرداد ساعت ۱۷ در همان مکان با حضور هنرمندان کشوری برگزار می شود.
وی ابراز امیدواری کرد اجرای تئاترها در نقاط مختلف شهر، شور و نشاط را در بین شهروندان ایجاد کند و بتواند روزهای بیاد ماندنی را برای مردم رقم زند و آن ها بتوانند از آموزه های دینی و اخلاقی برای سبک زندگی بهره گیرند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc