کد خبر : 16723
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 7:25

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در شهرستان فلاورجان برگزارشد

به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان و به همت اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان، کارگاه تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد ویژه همیاران سلامت روان، پزشکان خانواده و روانشناسان شبکه بهداشت و درمان در سالن آموزش شبکه بهداشت برگزار شد. دکتر ابراهیمی کارشناس مسئول دفتر اعتیاد اداره کل بهزیستی استان

به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان و به همت اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان، کارگاه تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد ویژه همیاران سلامت روان، پزشکان خانواده و روانشناسان شبکه بهداشت و درمان در سالن آموزش شبکه بهداشت برگزار شد.اعتیاد-کارگاه

دکتر ابراهیمی کارشناس مسئول دفتر اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، درخصوص تعریف اعتیاد و انواع مواد مصرفی در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیمی در ادامه به علائم مصرف مواد در افراد و مواد جدید مصرفی در ایران اشاره کرد.

وی با طرح مباحثی در زمینه شیوه های مقابله با اعتیاد و مشخصه ی رفتارهای اعتیادی در افـراد و شیوع اعتیاد در دنیا و استان اصفهان، به تشریح این موضوع پرداخت.

کارشناس مسئول دفتر اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان و در ادامه نیز با اشاره به نگرش‌های مربوط به سبک زندگی ایجاد کننده اعتیاد، انواع پیشگیری از اعتیاد و استراتژی های پیشگیرانه را عنوان و تشریح کرد.

روابط عمومی

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc