کد خبر : 16766
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 19:06

موسوی لارگانی در نماز جمعه شهر بهاران : طبق وعده وزارت نیرو زاینده‌رود مردادماه جاری می‌شود/ اگر اشتغال فرزندانمان را می‌خواهیم باید کالای ایرانی مصرف کنیم

موسوی لارگانی در نماز جمعه بهاران : طبق وعده وزارت نیرو زاینده‌رود مردادماه جاری می‌شود/ اگر اشتغال فرزندانمان را می‌خواهیم باید کالای ایرانی مصرف کنیم حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۸ مرداد ماه ۹۵ در نماز جمعه شهر بهاران حور یافت و ضمن دیدار

موسوی لارگانی در نماز جمعه بهاران : طبق وعده وزارت نیرو زاینده‌رود مردادماه جاری می‌شود/ اگر اشتغال فرزندانمان را می‌خواهیم باید کالای ایرانی مصرف کنیم
DSCN8975-440x266

حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۸ مرداد ماه ۹۵ در نماز جمعه شهر بهاران حور یافت و ضمن دیدار با مردم شریف و متدین این شهر ، به عنوان سخنران بین الصلاتین ، مواردی را خدمت موکلین خود مطرح نمودند .
موارد مطرح شده توسط نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه شهر بهاران :
باسمه تعالی
ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری را خدمت شما نمازگزاران عزیز تسلیت عرض نموده و از همه شما می خواهم در اقامه عزای این پیشوای بزرگ مذهب کوشش نمایند .
١- مساله قاچاق کالا یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است . حضرت آقا در این زمینه بارها در جلسات متعدد به مسئولین هشدارهایی داده اند که معمولاً در این زمینه سهل انگاری صورت گرفته است.در واقع سودهای صدها میلیاردی قاچاق باعث تطمیع قاچاقچیان کالا شده و نمی گذارد تا آنها از این کار دست بردارند.
هر ساله بیش از ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می شود . این موضوع صدمات جبران ناپذیری در سال های اخیر بر پیکر اقتصاد کشور وارد کرده است.
قاچاق دو زیان اساسی بر پیکره اقتصاد این کشور وارد کرده است ابتدا گرفتن اشتغال و دومین ضرر آن دور زدن قانون و عدم پرداخت مالیات و عوارض گمرکی به دولت است که خود به نوعی تضییع حق مردم می باشد.
٢- تجویز رهبر معظم انقلاب برای درمان رکود و مشکلات اقتصادی کشور، مساله اقتصاد مقاومتی است . اقتصاد مقاومتی اینطور نیست که فقط خود رهبر انقلاب و دولت کاری بکنند بلکه رکن اصلی اقتصاد مقاومتی مردم هستند. دولت وظیفه دارد بستر را آماده کند اما اگر ما می خواهیم که برای فرزندان خود اشتغالی پایدار ایجاد کنیم باید به دنبال مصرف کالاهای ایرانی برویم و تنها راه گشتن چرخ صنعت مصرف تولیدات داخلی است و با مصرف کالای غیر ایرانی توقع ایجاد اشتغال برای فرزندان مان بیجا است.
٣- در طی روزهای اخیر جلسات متعددی با مسئولین وزارت نیرو و همچنین مدیرعامل آب منطقه استان پیرامون جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود داشته ام و با پیگیری های انجام شده ، مسئولین وزارت نیرو وعده دادند تا در مرداد ماه چند روزی آب در بستر رودخانه زاینده رود جاری شود.
اما مساله ای که وزارت نیرو همواره بر آن تاکید دارد این است که اگر در شهرستان های حاشیه زاینده رود خشکسالی است چرا مردم به کشت برنج اقدام می کنند که ما با دلیل علمی و تحقیقات به آنها اثبات کرده ایم که برنج از محصولاتی مانند پیاز، سیب زمینی و یا دیگر محصولات نظیر هندوانه آب بسیار کمتری را مصرف می کند. اما به کشاورزان عزیز توصیه می کنم که با تغییر الگوی کشت و کشت زعفران هم بهره اقتصادی بیشتری بدست آورند هم کشت خود را با وضعیت آب منطبق نمایند .
شایان ذکر است پس از پایان مراسم ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی با حضور در میان مردم عزیز بهاران ، سئوالات این بزرگواران را پاسخ گفتند ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc