کد خبر : 17358
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 1:20

پیام تبریک شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت امام رضا (علیه السلام)

به نقل از روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان ، در پیامی علی ساعدی شهردار شهر کلیشادوسودرجان فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)را تبریک گفت. السلام ای حضرت سلطان عشق                       یا علی موسی الرضا ای جان عشق  السلام ای بهر عاشق سرنوشت                              السلام ای تربتت باغ بهشت  دمیدن آفتاب امامت از افق خانه امام کاظم

به نقل از روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان ، در پیامی علی ساعدی شهردار شهر کلیشادوسودرجان فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)را تبریک گفت.

السلام ای حضرت سلطان عشق                       یا علی موسی الرضا ای جان عشق

 السلام ای بهر عاشق سرنوشت                              السلام ای تربتت باغ بهشت

 دمیدن آفتاب امامت از افق خانه امام کاظم علیه السلام جلوه‌ای دیگر از رحمت الهی بر عالمیان بود.

 این بار، در «ذیقعده سال ۱۴۸»«رضای آل محمد» درخشید و خط «ولایت» در وجود او به عنوان پیشوای حق تداوم یافت.

«امامت» از دیدگاه اهل بیت، کاروانی است که باری از معرفت و تقوا و اخلاص دارد. که در راه هدایت و ارشاد، ره می‌سپارد و مقصدش «فلاح امت» است و «امام»، قائد و قوام بخش بنای امت، و سلسله‌ای از نور، هدایت، تعهد، جهاد و شهادت است، و «ائمه شیعه» اسوه زندگی و الگوی اخلاق‌اند.

چشممان روشن، که در تاریکخانه تاریخ، از خانه ولایت، خورشیدی دیگر سربرکشید و در تداوم راه، از «مدینه» تا «طوس» را پیمود و از برکت این هجرت، ایران برای همیشه در چشم انداز پرتو «امامت» قرار گرفت، آن پیشوا، هنگام تودیع دردمندانه با «تربت احمد»، گردی از ایمان آن مزار برگرفت و بر این خاک پاشید و سرزمین عجم را با پیام رسول عرب عجین نمود و سرزمین سلمان را بیمه «خط اهل بیت» ساخت.

 اینک، خورشید دین از خاک خراسان می‌تابد. اینک، میلاد «علی بن موسی الرضاعلیه السلام» است.

و … ایران ، به اقیانوس «عرفان علوی و رضوی و موسوی» وصل است. چرا که مرقد هشتمین امام، بعنوان یکی از چهار نگین گرانبها در این مملکت محمد صلی الله علیه و آله و سلم می‌درخشد.

هر روز بامداد خورشید از سمت خاور سر برآورد، و از فراز گنبد طلایی «سلطان طوس»، نور افشانی می‌کند، و بر این خاک شیعه خیز و تربت عاشق می‌پرورد، می‌تابد و زر می‌فشاند.

اینجانب فرارسیدن ایام میلاد حضرت علی بن موسی الرّضا علیه السلام را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان  و  تمامی شهروندان شهر کلیشادوسودرجان و عاشقان اهل بیت(س) تبریک عرض می نمایم .

علی ساعدی

شهردار شهر کلیشادوسودرجان شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc