کد خبر : 17516
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 8:45

پیام تبریک کنگره شهدافلاورجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

متن پیام ستاد کنگره شهدای شهرستان فلاورجان بدین شرح است: بسمه تعالی اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. امام خمینی(ره) سالهای مجاهدت خاموش آزادگان، تاریخ پر شکوه ماست. مقام معظم رهبری( مدظله العالی) ستاد کنگره شهدای شهرستان فلاورجان در پیامی بیست و ششم مرداد

متن پیام ستاد کنگره شهدای شهرستان فلاورجان بدین شرح است:azadegan
بسمه تعالی
اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. امام خمینی(ره)
سالهای مجاهدت خاموش آزادگان، تاریخ پر شکوه ماست. مقام معظم رهبری( مدظله العالی)
ستاد کنگره شهدای شهرستان فلاورجان در پیامی بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است: در این روز میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال ها اسارت در زندان های مخوف رژیم بعثی صدام، قدم بر خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند. این روز یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال های زجر و شکنجه با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند. آزادگان سرافراز همانند شیرانی در بند سنگدلانی روبه صفت که قساوت و ددمنشی را به نهایت رساندند، شجاعت و دلاوری را از کف ندادند و به وادی ترس و هراس گام ننهادند و در دوران سخت اسارت با شهامت خود، هیمنه و غرور دشمن را در هم شکستند و توانستند جام های تلخ ناکامی را پیاپی در کامشان بریزند گرچه در مواردی خود از کوثر زلال شهادت آب حیات نوشیدند.
در پایان یادی هم از سرور آزادگان، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی داشته باشیم که به عنوان مرشد اردوگاه ها نقشی کلیدی در وحدت و انسجام آزادگان، روحیه بخشی و تحمل سختی ها داشتند و به چهل هزار آزاده ایرانی درس حماسه و غیرت دادند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc