کد خبر : 18639
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 8:18

پرداخت ۷۰میلیارد ریال در ۶ماهه نخست سال ۹۵ به شهرداری قهدریجان/ مدرسه سعادت با پیگیری فراوان توسط یکی از خیرین بزرگوار اصفهانی ساکن تهران احداث می شود

،نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس. و نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  در سخنرانی خود در نمازجمعه بخش قهدریجان خبر از احداث مدرسه سعادت توسط یکی از خیرین بزرگوار اصفهانی ساکن تهران داد.ما سیدناصر موسوی لارگانی در نماز عبادی سیاسی جمعه (۲۶ شهریورماه) بخش قهدریجان حضور یافت و به عنوان سخنران بین‌الصلاتین به

،نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس. و نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  در سخنرانی خود در نمازجمعه بخش قهدریجان خبر از احداث مدرسه سعادت توسط یکی از خیرین بزرگوار اصفهانی ساکن تهران داد.img_20160917_224410ما
سیدناصر موسوی لارگانی در نماز عبادی سیاسی جمعه (۲۶ شهریورماه) بخش قهدریجان حضور یافت و به عنوان سخنران بین‌الصلاتین به موضوعات مهمی اشاره کرد
موسوی لارگانی در سخنرانی خود ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه به خصوص اعیاد سعید قربان و غدیر خم و میلاد باسعادت حضرت امام هادی (ع)، گفت: با توجه به سؤال یکی از عزیزان، به عنوان نخستین موضوع به بحث مطالبات گندم کاران شهرستان فلاورجان به خصوص بخش قهدریجان می پردازم. در ابتدا تشکر می کنم از کشارزان عزیز که برای شهرستان افتخارآفرین بوده و هستند. رشد سه برابری تولید گندم در سال جاری نسبت به قبل یک رکورد قابل توجه در استان بوده که با توجه به کم آبی و مشکلات کشاورزان، جای تقدیر دارد. متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات دولت، تاکنون به تعهدات عمل نشده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در این خصوص تذکرات کتبی و سفاهی به مسئولین دولتی داده ام. جلسات متعددی هم با وزیر محترم جهادکشاورزی برگزار کرده ام که بالاخره پس از پیگیری های فراوان هفته گذشته آقای مهندس حجتی وزیر محترم قول دادند که طی دو هفته آینده نیمی از طلب کشاورزان پرداخت شود. نکته دیگر این است که به بدهی کشاورزان هر لحظه سود و جریمه دیرکرد اضافه می شود ولی طلب کشاورزان اگر چند سال هم پرداخت نشود همان مقدار باقی می ماند.
وی ادامه داد: بحث دوم در خصوص میزان عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده واریزی به حساب شهرداری قهدریجان است که با توجه به موارد کذبی که یکی از اعضای شورای شهر قهدریجان در این خصوص در فضای مجازی مطرح کرده اند مجبور شدم از این جایگاه مقدس اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهم. در شش ماهه نخست سال ۹۵ از محل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی، سازمان امور مالیاتی حدود ۴۵ میلیارد ریال به حساب شهرداری قهدریجان واریز کرده است که اسناد آن موجود است و به زودی در اختیار رسانه ها قرار می دهم.
موسوی لارگانی در ادامه سخنرانی خود یادآور شد: همچنین علاوه بر آن با پیگیری فراوان از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور مبلغ سی میلیارد ریال به حساب شهرداری قهدریجان در سال ۹۵ واریز شده است. در نتیجه مجموع این ارقام حدود هفت میلیارد تومان می شود که کلیه اسناد و مدارک موجود است . حال برای بنده جای تاسف و تجب است که چرا برخی افراد که متاسفانه مسئولیت هم دارند آن را انکار می کنند. از فرماندار محترم که در جلسه حضور دارند می خواهم که صحت صحبتهای بنده را بررسی و به مردم گزارش دهند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم اضافه کرد: در سال ۹۴ به دلیل مشکلات مالی دولت این رقم در حدود ۶۱ میلیارد ریال بوده است. سئوال بنده از شهردار محترم که فرد منصفی هستند و اعضای محترم شورا این است که به جز این درآمدها، سایر درآمدهای آنها از محل مردم و شهر چقدر بوده است؟ این حجم پروژه های عمرانی را از طریق چه منابعی انجام می دهند؟ وقتی یکی از اعضای شورای شهر این مسئله را مطرح کردند بنده باید از جایگاه نمایندگی شما دفاع کنم و به شما اطلاع رسانی نمایم.
وی اینگونه ادامه داد: مردم عزیز! در سال ۸۷ سرانه درآمد سالیانه شهرداری قهدریجان به ازای هر نفر ۲۶ هزار تومان بوده است حال بررسی کنید ببینید این عدد به چه میزان افزایش یافته است ؟ حجم آسفالت های انجام شده در شهر را با قبل مقایسه کنید . ۱۰۰۰ تن قیر یارانه ای از طریق نفت در سالیان قبل برای قهدریجان اخذ کرده ام. لذا انتظار این است که عزیزان در بیانات خود رعایت انصاف را نموده و گزارش های دقیق به مردم ارائه کنند.
موسوی لارگانی در خصوص مدرسه سعادت تأکید کرد: ذکر این نکته لازم است که چون مدرسه سعادت یکی از قدیمی ترین مدارس شهرستان بود با پیگیری فراوان موفق شدم نظر یکی از خیرین استان اصفهان که در تهران سکونت دارند را برای کمک به احداث این مدرسه جلب نمایم. در جلسات متعددی با این عزیز و مسئولین نوسازی مدارس استان تعداد کلاسها را از ۱۲ کلاس به ۱۸ کلاس افزایش دادیم. همین پیگیری ها را نیز برخی دوستان انکار نموده اند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید می کنم که تمامی این خدمات و فعالیتهای انجام گرفته یک سر سوزن از لطف و عنایت شما مردم شریف، مومن و شهیدپرور قهدریجان و امام جمعه محترم و بزرگوار را جبران نکرده است. عزیزانی که در طول سه دوره با رای به اینجانب شرایط را برای خدمتگزاری مهیا نمودید و در ایام انتخابات با تلاش شبانه روزی در ستادهای تبلیغاتی حقیر را شرمنده نمودید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc