کد خبر : 18763
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 13:12

رها سازی یک بهله شاهین در طبیعت شهرستان فلاورجان

دکتر ولید مغربی سرپرستفلاورجان صبح امروز با بیان اینکه محیط بانان در شبانه‌روز در حفظ و حراست از پرندگان و جانوران نادر و کم‌یاب برای جلوگیری از انقراض نسل آنها تلاش می‌کنند اظهار کرد: ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روزی آماده برخورد با متخلفین شکار و صید هستند. وی با قدردانی

دکتر ولید مغربی سرپرستimg_20160921_125609فلاورجان صبح امروز با بیان اینکه محیط بانان در شبانه‌روز در حفظ و حراست از پرندگان و جانوران نادر و کم‌یاب برای جلوگیری از انقراض نسل آنها تلاش می‌کنند اظهار کرد: ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روزی آماده برخورد با متخلفین شکار و صید هستند.
وی با قدردانی از همکاری مردم در همکاری با حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان تصریح کرد: بدون همکاری مردم عزیز، حفاظت و پاسبانی از انفال الهی کاری بسیار دشوار است.
دکتر ولید مغربی از رها سازی یک بهله شاهین در طبیعت شهرستان خبرداد و گفت: این پرنده توسط دوستداران محیط زیست تحویل داده شده بود به دامان طبیعت بازگردانده شد.
دکتر ولید مغربی افزود:این پرنده از خانواده شاهین سانان بوده که از ارزش اکولوژیک بسیار بالایی در چرخه طبیعت برخوردار و زنده گیری و در اسارت گرفتن این پرندگان جرم محسوب می‌شود.
وی از مردم طبیعت دوست خواست تا در صورت مشاهده جانوران آسیب دیده در طبیعت یا تخلف شکار مراتب را به محیط زیست اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc