کد خبر : 19097
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 8:20

تامین کادر پزشکی بیمارستان شفا /انتزاع محله شهید پرور گارماسه از شهر فلاورجان/ تخصیص اعتبار لازم برای پروژه های فاضلاب شهرها

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی  نماینده مردم شهرستان فلاورجان روز سه شنبه در نطق میان دستور در تذکری به وزیر بهداشت، گفت: مردم از کمبود پزشک در اورژانس و بخش های مختلف بیمارستان شفای کلیشاد و سودرجان گله مند هستند و انتظار می رود وزارت بهداشت نسبت به افزایش تعداد کادر پزشکی

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی  نماینده مردم شهرستان فلاورجان روز سه شنبه در نطق میان دستور در تذکری به وزیر بهداشت، گفت: مردم از کمبود پزشک در اورژانس و بخش های مختلف بیمارستان شفای کلیشاد و سودرجان گله مند هستند و انتظار می رود وزارت بهداشت نسبت به افزایش تعداد کادر پزشکی این بیمارستان اقدام کند.
82245925-71048747
وی همچنین در تذکری به وزیر کشور، گفت: آقای رحمانی فضلی به قول خود بابت ایجاد شهرهای طاد و ونهر، اشترجان، مینادشت، بوستان و سهر و فیروزان در شهرستان فلاورجان عمل نموده و انتزاع محله شهید پرور گارماسه از شهر فلاورجان یکی از انتظارات به حق مردم بزرگوار و فهیم این خطه است که باید مورد تاکید قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس دهم، در تذکری دیگر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نسبت به تخصیص اعتبار برای احداث سالن چند منظوره فرهنگی هنری در شهرستان فلاورجان اقدام کند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کارگران شرکت پلی اکریل پس از شش ماه هنوز حقوق دریافت نکرده اند، از مسئولان ذیربط خواست برای حل مشکلات عدیده این شرکت اقدام کنند.
موسوی لارگانی ادامه داد: ماههاست عرق خجالت از خانواده، بر پیشانی این کارگران عزیز قرار دارد در حالیکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از واحدهای تولیدی حمایت کنیم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر نیرو نیز گفت: انتظار می رود در اسرع وقت اعتبار لازم برای پروژه های فاضلاب شهرهای قهدریجان، کلیشاد و سودرجان، ابریشم، بهاران، ایمانشهر و پیربکران تخصیص یابد.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود برخورد جدی با خاطیان دریافت حقوق های نا متعارف را خواستار شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc