کد خبر : 19861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1395 - 10:39

جلوگیری از فعالیت یک واحد تولیدی آلوده کننده محیط زیست در شهر ابریشم با حکم قضایی

از فعالیت یک واحد تولیدی آلوده کننده محیط زیست در شهر ابریشم با حکم قضایی جلوگیری به عمل آمد. محمدولید مغربی سرپرست  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان  اظهار داشت: واحد مذکور با وجود دریافت اخطاریه های متعدد در طول ۶ سال گذشته و معرفی آن به عنوان صنعت آلوده کننده محیط زیست قانون حفاظت

از فعالیت یک واحد تولیدی آلوده کننده محیط زیست در شهر ابریشم با حکم قضایی جلوگیری به عمل آمد.126126s
محمدولید مغربی سرپرست  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان  اظهار داشت: واحد مذکور با وجود دریافت اخطاریه های متعدد در طول ۶ سال گذشته و معرفی آن به عنوان صنعت آلوده کننده محیط زیست قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و با دستور قضایی شهرستان پلمب شد.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت این واحد تولید مواد شیمیایی با توجه به تداوم آلودگی شدید محیط زیست از سال های گذشته همراه بار آلودگی میکروبی و شیمیایی بیش از حد استاندارد در منابع پذیرنده محیط زیست بود که انتشار بوی نامطبوع ناشی از عدم کارآیی مناسب آن علاوه بر آلودگی منابع آب، خاک ،هوا بهداشت و سلامت ساکنین محیط اطراف را تهدید می کرد.
وی افزود: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان علاوه بر پلمب این واحد آلوده کننده محیط زیست، خواستار مجازات و پیگرد قانونی مسؤول آن در اجرای ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی از طریق مراجع قضایی است.
ولید مغربی با بیان اینکه طبق قانون با خاطیان سلامت مردم و قانون شکنان محیط زیست به شدت برخورد خواهد شد اظهار داشت: هدف از تعطیلی این واحد کاهش آلودگی هوا، آب، خاک و تامین آسایش شهروندان درمنطقه ابریشم است زیرا مراجعه ها و اعتراض های مکرری در زمینه آلودگی های زیست محیطی این واحد شد.
ولید مغربی ادامه داد: با وجود زمان قانونی داده شده برای برطرف کردن مشکلات زیست محیطی ولی بی توجهی این واحد تولیدی شیمیایی به تعهدهای خود باعث صدور حکم قضایی در مورد تعطیلی آن شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc