کد خبر : 19952
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 - 18:54

مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان یادبود شهدای مدافع حرم برگزار شد

مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی جام شهدای مدافع حرم استان اصفهان با حضور مسئولین شهرستان فلاورحان واعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان برگزار شد. مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی قهرمانی استان اصفهان یادبود شهدای مدافع حرم عصر امروز با شرکت بیش از۱۰۰ موتورسوار و اتومبیلران و با حضور حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در

مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی جام شهدای مدافع حرم استان اصفهان با حضور مسئولین شهرستان فلاورحان واعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان برگزار شد.
مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی قهرمانی استان اصفهان یادبود شهدای مدافع حرم عصر امروز با شرکت بیش از۱۰۰ موتورسوار و اتومبیلران و با حضور حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان  کامران ارباب زاده سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان و حسین تنهایی دبیر هیئت استان در محل فرودگاه سابق در روستای کارویه از توابع شهرستان فلاورجان برگزار شد.
رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان در گفتگو با خبرنگار ما افزود : مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی به همت هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان به مناسبت پاسداشت فرهنگ عاشورایی، تحت عنوان یادبود شهدای مدافع حرم روز جمعه هفتم آبان ماه ، در شهرستان فلاورجان برگزار شد.falnair001ucar_0311
ایمان احمدی رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان در ادامه افزود : این دوره از مسابقات که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد، شرکت کنندگانی از شهرستان های استان اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
ایمان احمدی در ادامه افزود که در این مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی جام شهدای مدافع حرم به عوامل برگزاری لوح تقدیر اهدا شد. همچنین به نفرات اول تا سوم احکامی به رسم یادبود اهدا گردید ضمن این‎که به تمام شرکت‎کنندگان گواهی حضور از سوی هیات استان داده شد.
این مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود، در ضمن طراحی مسیر نیز به گونه ای بود که در آن توانایی‎های فرد در نظر گرفته شده بود که جا دارد از عوامل اجرایی و طراحی مسیر تشکر کنم.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان تصریح کرد :هدف از برگزاری این مسابقه را به مناسبت پاسداشت فرهنگ عاشورایی شهدای مدافع حرم و ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان جوانان و نشان دادن این موضوع که یک موتورسوار خوب باید چه ویژگی‎هایی داشته باشد دانست و افزود:در چنین مسابقات همگانی مهارت‎های تکنیکی موتورسوار ارزیابی می‎شود و استعدادها نیز شکوفا می‎شوند. بنابراین عزیزانی که علاقه‎مند به حضور در سطح حرفه‎ای هستند در این رقابت‎ها شناسایی می‎شوند و انگیزه لازم به آن‎ها داده می‎شود و می‎توانند در چنین مسابقاتی خود را نسبت به سایر موتورسواران ارزیابی کنند.
 
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فلاورجان بیان کرد: از همه علاقه‎مندان به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی دعوت می‎کنم که جهت تخلیه هیجانات خود، به پیست مراجعه کنند و در آنجا به رقابت بپردازند و در محیطی ایمن به اجرای حرکات نمایشی بپردازند. ما در محل برگزاری مسابقات پذیرای علاقه‌مندان هستیم و آن‌ها می‌توانند در رشته‌های درگ، اسلالوم و ریس زیر نظر قهرمانان و ورزشکاران هیات به تمرین بپردازند.
وی ادامه داد: رقابت در پیست هم برای خود موتورسوار ایمن و مفید است و هم افراد دیگر نیز می توانند با تماشای آنها لذت کافی ببرند. بر این اساس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فلاورجان از این افراد دعوت می‌کند تا در مکانی ایمن و تحت نظر هیات به تخلیه هیجانات خود بپردازند. پیست موتورسواری و اتومبیلرانی برای همه است و افراد می توانند با داشتن بیمه ورزشی و عضو شدن در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان از امکانات آن بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: جا دارد از همه عوامل از جمله نیروی انتظامی ، فوریت‎های پزشکی که در مسابقه مذکور ما را یاری دادند و با حضور خود با ما همکاری کردند تشکر کنم چرا که برگزاری این مسابقات بدون همیاری این عزیزان به هیچ‎وجه میسر نبود.
ایمان احمدی در پایان توصیه کرد: از تمام کسانی که در سطح شهر با موتور تردد می‎کنند درخواست دارم سرعت مطمئن و مجاز را رعایت کنند و به قوانین احترام بگذارند و حرکاتی انجام ندهند که باعث هنجارشکنی شود.
مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان با حضور در این مسابقات نیز از مسئولین برگزاری مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی یادبود شهدای مدافع حرم به ویژه  ریاست هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان و اعضای هیات و مسئولین برگزاری و هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان در خصوص برگزاری مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی واز حضور شهروندان و حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی وسایر مسئولین در این مسابقات تقدیر وتشکر نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc