کد خبر : 19969
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 - 17:25

۱۳ آبان یادآور سه رویداد تاثیرگذار و نشان ازمقاومت، ایستادگی و مبارزه ملت ایران در مقابل نظام استکباری و سلطه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

، سیدناصرموسوی لارگانی امروز ( پنج شنبه، ۱۳ آبان ) یادداشتی را به مناسبت ۱۳ آبان به خبرگزاری خانه ملت ارسال کرد که متن این یادداشت به شرح ذیل است: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد تاثیرگذار و نشان ازمقاومت، ایستادگی و مبارزه ملت ایران در مقابل نظام استکباری و سلطه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

، سیدناصرموسوی لارگانی امروز ( پنج شنبه، ۱۳ آبان ) یادداشتی را به مناسبت ۱۳ آبان به خبرگزاری خانه ملت ارسال کرد که متن این یادداشت به شرح ذیل است:
۱۳ آبان یادآور سه رویداد تاثیرگذار و نشان ازمقاومت، ایستادگی و مبارزه ملت ایران در مقابل نظام استکباری و سلطه در تاریخ انقلاب اسلامی است.
تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۲ ، به دلیل مبارزات ایشان و اعتراض در برابر لایحه ننگین کاپیتولاسیون که آن را سند بردگی ایران نامیدند، شهادت و به خاک و خون غلتیدن دانش آموزان در سال ۵۷ که همانند سایر اقشار جامعه در اطاعت از فرمان رهبر خود و عمل به تکلیف الهی در اعتراض به ظلم و تعدی رژیم ستمشاهی در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ که حضرت امام (ره) این حرکت را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند . و از این رو ” ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نام گرفت .
وقایع ۱۳ آبان رویدادی مقطعی نیست بلکه همیشگی و با اثر پایدار و پاسخی محکم به رفتار مداخله گرایانه و استکباری جهان سلطه می باشد.
مداخلات آمریکا وغرب درکشور همیشگی است و ساده انگارانه خواهد بود اگر با دلخوشی به روابط با آنها فکر کرد . در پاسخ به اقدامات شیطانی نظیر کوتادی ۲۸ مرداد ۳۲ ، تصویب کاپیتولاسیون، تبعید حضرت امام (ره) ، جنگ تحمیلی ، ترور ، تحریم ، خلق گروههای تروریستی ، شبیخون فرهنگی و دهها موضوع دیگر که در گذشته و حال بر کشور و منطقه تحمیل نمودند را با الهام از وقایع ۱۳ آبان و روحیه استکبارستیزی که منبعث از اسلام ناب محمدی و مکتب حسینی است باید اقدام و عمل نمود .
در ۱۳ آبان ابهت و هیمنه استکبار جهانی فرو ریخت و چهره واقعی اش مشخص گردید و این درس بزرگی برای تمام ملتها در مبارزه و رویارویی با قدرتهای ستمگر است.
همچنین خیزش و بیداری کشورهای منطقه و جهان و رفتار انقلابی بر علیه دولتهای مستکبر از پیامدهای دیگر انقلاب اسلامی است.
انقلابی که برخاسته از مکتب اسلام و عاشورای حسینی است وتنها راه نجات و رستگاری ملتها و کشورهای ستمدیده جهان است .
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc