کد خبر : 20109
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - 17:05

حجت الاسلام حیدری: ایمان، تقوا و اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه‌ها تقویت شود

حجت الاسلام حیدری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان به استادان دانشگاه تاکید کرد بعنوان عضو هیات علمی ایمان،تقوا اعتقادات دینی و اخلاق حرفه ای را در دانشگاهها تقویت کنید. نشست استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با حضور حجت الاسلام حیدری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در

حجت الاسلام حیدری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان به استادان دانشگاه تاکید کرد بعنوان عضو هیات علمی ایمان،تقوا اعتقادات دینی و اخلاق حرفه ای را در دانشگاهها تقویت کنید.13abanvvvvghb_0295
نشست استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با حضور حجت الاسلام حیدری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان و هیات رئیسه واحد فلاورجان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام حیدری طی سخنانی گفت: ما بایداخلاق شایسته و خوب را از بزرگان دین کسب کنیم و یقینا پیروی از ائمه اطهار (س) در این مسیر ما را یاری خواهد کرد بطوریکه اخلاق خوب از فرد و خانواده شروع می شود و در جامعه گسترش پیدا می کند.
معاونت نهاد استان اصفهان افزود : انقلاب اسلامی زنده و الهام بخش است و یک انقلاب فرهنگی، معرفتی و توحیدی است و بی شک بی تقوایی و بی عدالتی مخرب انقلاب است و ما دانشگاهیان باید بعنوان الگو ایمان و اعتقاد به مبانی دینی را در اجتماع تقویت کنیم.
در این نشست شهلا روزبهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان گفت: انتظار می رود همه اساتید در پیشبرد اهداف دانشگاه مشارکت داشته باشند و با ارائه نظرات و پیشنهادات خود بویژه در راستای شرکت های دانش بنیان در ایجاد بسترهای درآمد زایی تلاش نمایند.
منبع : آنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc