کد خبر : 21425
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 22:54

دستگیری عاملان قتل راننده وانت پیکان در فلاورجان

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با دیوار ساختمانی در شهرستان “فلاورجان” ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: ماموران آثار برخورد گلوله بر روی بدن راننده و

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با دیوار ساختمانی در شهرستان
“فلاورجان” ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

1827521

وی ادامه داد: ماموران آثار برخورد گلوله بر روی بدن راننده و خودرو را مشاهده کردند که متوجه شدند به سمت راننده خودرو تیراندازی شده و راننده به علت از دست دادن تعادل با دیوار ساختمان برخورد کرده است.
معاون اجتماعی پلیس اصفهان با اشاره به اینکه راننده ۵۰ ساله خودرو به علت برخورد گلوله با وی جان خود را از دست داده بود، بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری عامل یا عوامل این قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل دو قاتل را شناسایی و دستگیر کردند.
کریمی تصریح کرد: این دو متهم دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبر شدند لب به اعتراف باز کردند، به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را سرقت خودرو اعلام کردند.
وی به مردم توصیه کرد: در صورت مواجه شدن با موقعیت‌هایی که فرد یا افرادی قصد سرقت خودرو یا اموال شما را دارند حتی الامکان با آنها درگیر نشوید و از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ موضوع را در کم‌ترین زمان ممکن به پلیس اطلاع دهید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc