کد خبر : 21432
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 8:46

دانش‌آموزان برتر مسابقات ورزشی در فلاورجان تجلیل شدند

مراسم تجلیل از دانش آموزان  و فرهنگیان  افتخارآفرین در عرصه ی ورزش ،فلاورجان برگزار شد این مراسم  با حضور مدیر محترم آموزش و پرورش ، رئیس محترم اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان و جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش ،فلاورجان   ، همراه با مدیران  مدارس و دبیران تربیت بدنی شهرستان  ، در سالن

مراسم تجلیل از دانش آموزان  و فرهنگیان  افتخارآفرین در عرصه ی ورزش ،فلاورجان برگزار شد
این مراسم  با حضور مدیر محترم آموزش و پرورش ، رئیس محترم اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان و جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش ،فلاورجان   ، همراه با مدیران  مدارس و دبیران تربیت بدنی شهرستان  ، در سالن اجتماعات امام علی (ع) آموزش و پرورش ،فلاورجان  ، برگزار گردید.
در این مراسم ، کمالی مدیر آموزش و پرورش ، ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان این جشن ، در خصوص اهمیت ورزش و ارتباط آن با سلامتی ، شادابی وخوب زیستن اظهار داشت : ” یک ضرب المثل قدیمی می گوید “عقل سالم در بدن سالم است “. پس اگر ما میخواهیم خوب زندگی کنیم باید خود را به ورزش کردن عادت دهیم .  ورزش عامل خودباوری – تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است و تخلیله هیجانی و دوری از گوشه گیری و افزایش عزت نفس را بدنبال دارد.
9878565 95959593038
وی در ادامه افزود :ورزش انسان را از حالت بی تفاوتی و افسردگی بیرون می آورد و باعث نشاط و امیدواری وی می گردد. من  امیدوارم زنگهای ورزش در مدارس با جدیت بیشتر به سمت ورزشهای همگانی پیش برود.
در این مراسم با شکوه از قهرمانان ورزشی که در سطح کشور، استان و شهرستان مقام آور بوده اند ، با اهدای جوایز و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc