کد خبر : 21612
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 19:25

بازدید فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از کلاس های نهضت سواد آموزی

  در آستانه ی هفتم دیماه و سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) مهندس هدایت  فرماندار محترم شهرستان ،کمالی  مدیر محترم آموزش و پرورش  فلاورجان ازتعدادی ازمراکزو کلاسهای نهضت سوادآموزی شهر فلاورجان و قهدریجان ، بازدید نمود . دراین بازدید که رئیس و کارشناس اداره ی نهضت سواد آموزی آموزش

 
در آستانه ی هفتم دیماه و سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) مهندس هدایت  فرماندار محترم شهرستان ،کمالی  مدیر محترم آموزش و پرورش  فلاورجان ازتعدادی ازمراکزو کلاسهای نهضت سوادآموزی شهر فلاورجان و قهدریجان ، بازدید نمود .
%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%af
دراین بازدید که رئیس و کارشناس اداره ی نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش  نیز، حضور داشتند، دکترکمالی مدیر محترم آموزش و پرورش فلاورجان  ضمن عرض خداقوت به سوادآموزان حاضردرکلاس درس ، اظهار داشت :” دین و فرهنگ ما برای علم و علم آموزی اهمیت زیادی قائل است ، تا جایی که هم در قرآن و هم دراحادیث شریف ، دراین مورد سفارشهای زیادی شده است .
وی در ادامه با اشاره به حدیث شریف نبوی که می فرماید: ” اطلبوالعلم ولوبالصین ” به دنبال علم و دانش بروید در دورترین سرزمینها( که در آن روزگاران کشور چین دورترین نقطه بوده است ). کسب علم را از واجبات می داند”.
دکتر کمالی در ادامه افزود : ” حضور شما دراین کلاسها بسیارمقدس وارزشمند است ومن از شما می خواهم که در کنار آموزش و سوادآموزی و خواندن قرآن و دعاهای مختلف با توجه به اینکه هرکدام ازشما فرزندان نوجوان و جوانی دارید که در معرض خطرات و آسیبهای اجتماعی هستند ، به دنبال افزایش آگاهی های خود دراین زمینه وهمچنین بحث اعتیاد و مبارزه و مقابله با آن باشید.
در ادامه سوادآموزان خواستارفراهم آوردن شرایطی جهت ادامه تحصیل دردوره های بالاترشدند . مدیرآموزش و پرورش در این زمینه تصریح نمود : ” آموزش و پرورش اهتمام و پشتیبانی لازم را در این خصوص خواهد داشت وجای هیچگونه نگرانی نیست” ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc