کد خبر : 21685
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 - 20:36

در آینده ی نزدیک مراحل چاپ و نشر کتاب شهدا را عملیاتی مینماییم

جلسه ی هفتگی شورای ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان روز سه شنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۵ با موضوع چاپ و نشر با  حضور فرمانده  ناحیه ی مقاومت بسیج فلاورجان در محل ستاد کنگره برگزار شد. ابتدا مسئول ستاد کنگره شهدا حاج قاسم محمدی ضمن خیر مقدم گویی به جناب سرهنگ فتحیان به تشریح

جلسه ی هفتگی شورای ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان روز سه شنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۵ با موضوع چاپ و نشر با  حضور فرمانده  ناحیه ی مقاومت بسیج فلاورجان در محل ستاد کنگره برگزار شد.854018
ابتدا مسئول ستاد کنگره شهدا حاج قاسم محمدی ضمن خیر مقدم گویی به جناب سرهنگ فتحیان به تشریح اقدامات از جمله جمع آوری و پیاده سازی مصاحبه ها، ثبت و ضبط آثار به جامانده از شهدا پرداخت و در ادامه افزود در آینده ی نزدیک مراحل چاپ و نشر کتاب را عملیاتی مینماییم.
در ادامه ی این جلسه دبیر ستاد کنگره شهدا با تاکید بر مصاحبه های تاریخ شفاهی شهدا گفت: کنگره شهدا در صدد است تا محصولات را با محتوای عالی به دست مخاطبان برساند.
در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ضمن ابراز خرسندی از مسئولیت پذیری و حسن نیت پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت بسیار خوشحالم که عده ای به صورت خودجوش برای انجام تکلیف مسئولیت این امر مهم را پذیرفته اید.
ایشان خاطر نشان نمود، همان طور که شما زمانی به ندای حضرت امام (ره) لبیک گویان وارد جبهه های جنگ شده اید و با جانفشانی به دشمن اجازه ی تجاوز ندادید و امروز هم با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پاسداری از خون شهدا این تصمیم را گرفتید تا در روز قیامت شرمنده شهدا نشوید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc