کد خبر : 21728
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 - 13:25

مسمومیت دو نفر باگاز منواکسید کربن در فلاورجان

 مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از بخاری گازسوز دو  نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند. وی گفت: این سانحه در  آغچه بدی شهرستان فلاورجان رخ‌داد و به علت اشکالی که در نحوه استفاده از بخاری در خانه

 مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از بخاری گازسوز دو  نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند.
وی گفت: این سانحه در  آغچه بدی شهرستان فلاورجان رخ‌داد و به علت اشکالی که در نحوه استفاده از بخاری در خانه وجود داشت این دو نفر دچار مسمومیت تنفسی ناشی از دود و منواکسیدکربن حاصل از احتراق زغال با گاز شدند. پس از اعزام نیروهای امدادی اورژانس به محل، ماموران اورژانس با یک مرد و یک زن دچار مسمومیت شده روبه رو شدند.
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی استان اصفهان بیان کرد: نیروهای امدادی حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان دو بیمار این سانحه را  پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شفا فلاورجان منتقل کردند.
عباس عابد در خاتمه تاکید کرد: با وجود هشدارهای مکرر همچنان شاهد گاز گرفتگی ها در استان هستیم. در فصل سرما استفاده از وسایل گرمایشی رو به افزایش است لذا باید مردم در رعایت نکات ایمنی از وسایل گرمازا دقت لازم را داشته باشند تا دچار گازگرفتگی با گاز منو کسید کربن که گازی بی‌رنگ، بی‌بو، بی‌مزه و غیر محرک است، نشوند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc