کد خبر : 22030
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 - 20:23

۶۵ جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شد

شصت و پنجمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، در دفتر فرمانداری شهرستان ، با حضور مهندس هدایت فرماندار محترم ، دکتر کمالی مدیرمحترم آموزش وپرورش فلاورجان ، مهندس سلیمان پور شهردار محترم قهدریجان  و تعدادی از اعضای شورا برگزار گردید   در این جلسه فرماندار محترم شهرستان ، ضمن ابراز همدردی با

شصت و پنجمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، در دفتر فرمانداری شهرستان ، با حضور مهندس هدایت فرماندار محترم ، دکتر کمالی مدیرمحترم آموزش وپرورش فلاورجان ، مهندس سلیمان پور شهردار محترم قهدریجان  و تعدادی از اعضای شورا برگزار گردید
 
در این جلسه فرماندار محترم شهرستان ، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سانحه ی تاسف انگیز ساختمان پلاسکو برروان پاک شهدای آتش نشان درود فرستاد . ایشان ابراز امیدواری نمود که با اقدامات مجدانه ی مسئولین ذی ربط دیگر شاهد این اتفاقات دلخراش ،  نباشیم .
درادامه مدیر محترم آموزش و پرورش   فلاورجان هم ضمن عرض تسلیت به ملت و خانواده های داغدار شهدای آتش نشان ، از حضور اعضای حاضر در جلسه ، تشکر و قدردانی نمود. وی با مطرح نمودن  پرونده ی شهرکهای کهرنگی و شاهرخی با توجه به  نیاز مردم ساکن دراین  شهرکها به فضاهای آموزشی ، از شهرداری و شورای شهر قهدریجان خواست تا فضاهای آموزشی از پیش تعیین شده ی این شهرکها را ، جهت ساخت مدرسه به آموزش و پرورش  تحویل نمایند ، که در این زمینه با تبادل نظر دو طرف تصمیماتی اتخاذ گردید .
 در ادامه ی جلسه درخصوص برگزاری مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان راه یافته به مرحله ی شهرستان و اجرای برنامه های دهه ی مبارک فجردر مدارس و حضور مسئولین در مراسم های پیش بینی شده ، بحث و تبادل نظر گردید..
  تقویت کتابخانه های مدارس از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود . مدیر آموزش و پرورش در این خصوص پیشنهاد داد با فرهنگ سازی نذر کتاب در بین عموم مردم و با طرح آن در جلسات انجمن اولیا و مربیان میتوان به این مهم دست یافت. همچنین  پیشنهاد تشویق و ترغیب خانواده هایی که عزیزانشان را ازدست می دهند ، به اهدای کتاب مطرح گردید که گفته شد ، مساعدت ائمه ی جماعات در این خصوص لازمه ی انجام آن است ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc