کد خبر : 22304
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 11:04

همایش کارآفرینی در راستای اقتصاد مقاومتی با حضور ۵۸۰ هنر جو

همایش کارآفرینی راهبردی عملیاتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی ویژه ی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش پیربکران همزمان با ایام مبارک دهه فجر در برگزار شد. در آغاز جلسه ریاست اداره ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، این ایام را فرصت مناسبی برای پیوند جوانان با اهداف انقلاب اسلامی معرفی

همایش کارآفرینی راهبردی عملیاتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی ویژه ی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش پیربکران همزمان با ایام مبارک دهه فجر در برگزار شد.
در آغاز جلسه ریاست اداره ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، این ایام را فرصت مناسبی برای پیوند جوانان با اهداف انقلاب اسلامی معرفی کرد. وی همچنین به اهمیت کارآفرینی و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی توسط آن اشاره کرد و محیط هنرستان ها را بهترین فرصت برای ترویج آن دانست.
DSC0586844
سهرابی ریاست اداره آموزش وپرورش پیربکران  در ادامه به توضیح اجرای طرح کرامت و نکوداشت هفته فرهنگی شهرستان پرداخت و دانش آموزان را از گزینه های مهم اجرای این دو طرح دانست.
در ادامه ترکی از اساتید دانشگاه که در زمینه کارآفرینی و کسب و کار خانگی تخصص داشت درباره شیوه های راه اندازی کسب و کارها و کارآفرین شدن صحبت کرد.
سخنران پایانی جلسه میلاد کوچکیان، دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار بود که درباره روش های بازاریابی برای هنرجویان صحبت کرد.
در این همایش ۵۸۰ هنرجو از هنرستان های منطقه حضور داشتند. مسئولین شهرستان و بخش همراه با مسئولین اداره آموزش و پرورش در این همایش حضور داشتند. و همگی آنها در فضای بیرون سالن از نمایشگاه و فروشگاهی که از دستاوردهای هنرستان های منطقه برگزار شده بود، بازدید کردند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc