کد خبر : 22471
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 - 7:25

جلسه طرح کرامت و سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حسینیه روستای طاد برگزار شد.

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای طرح کرامت در حسینیه روستای طاد برگزار شد. در حسینیه روستای طاد جلسه آموزش خانواده در دو بخش طرح کرامت و تحکیم خانواده سبک زندگی ایرانی، اسلامی برگزار شد. در بخش اول جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران به توضیح طرح کرامت و چالش های آسیب

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای طرح کرامت در حسینیه روستای طاد برگزار شد.
6565
در حسینیه روستای طاد جلسه آموزش خانواده در دو بخش طرح کرامت و تحکیم خانواده سبک زندگی ایرانی، اسلامی برگزار شد. در بخش اول جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران به توضیح طرح کرامت و چالش های آسیب های اجتماعی پرداخت و درباره حوزه های اجرایی و اهداف این طرح برای خانواده ها صحبت کرد.
در بحث تحکیم خانواده سبک زندگی ایرانی، اسلامی، احمد پدرام خانواده را اولین و مهم‌ترین بافت اجتماعی را برای رشد فرد معرفی کرد و آن را عامل مهم و تاثیرگذار در تربیت فرزندان دانست. وی بیان کرد روش‌هایی که والدین در تربیت فرزندان خود به کار می گیرند، نقشی اساسی در تامین سلامت روانی فرزندان آنها دارد و خانواده رفتارهای آتی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
این جلسه همراه با برگزاری نمایشگاه کتابی از آثار احمد پدرام برای استفاده اولیا بود.
یادآور می شویم که شهرستان فلاورجان  به واسطه وجود ظرفیت ها و قابلیت ها  انسجام و هماهنگی ها ی ارگان ها و وحدت و همدلی که در بین مردم وجود داشت   در کنار شهر ملایر استان همدان  به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی کرامت در کشور انتخاب شده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc