کد خبر : 22554
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 22:40

کمیته پیشگیری ازاعتیاد طرح کرامت در فرمانداری فلاورجان برگزار شد.

  کمیته مواد مخدر رصد طرح کرامت با حضور مسؤلین مقابله و پیشگیری از اعتیاد با حضور، نماینده های ادارات و نهادهای ذی ربط  استان اصفهان(۱۹بهمن) در فرمانداری فلاورجان برگزار شد. فرماندار فلاورجان  در این جلسه با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان فلاورجان به صورت آزمایشی گفت: این طرح توسط سازمان بسیج مستضعفین تهیه

 
کمیته مواد مخدر رصد طرح کرامت با حضور مسؤلین مقابله و پیشگیری از اعتیاد با حضور، نماینده های ادارات و نهادهای ذی ربط  استان اصفهان(۱۹بهمن) در فرمانداری فلاورجان برگزار شد.
فرماندار فلاورجان  در این جلسه با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان فلاورجان به صورت آزمایشی گفت: این طرح توسط سازمان بسیج مستضعفین تهیه شده و برای اجرا در  شهرستان فلاورجان ابلاغ شده است.
اصغر هدایت با اشاره به ظرفیت‌های فلاورجان و۶۳ مصوبه کمکی برای اجرای طرح کرامت گفت: بیشتر مصوبات فرهنگی آموزشی بوده ولی دستگاه های استانی عزم جدی برای اجرای این طرح در استان اصفهان و شهرستان فلاورجان داشته باشند.
هدایت برنامه مدونی برای یکصد و بیست هزار بسیجی فلاورجانی درخواست کرد و گفت: درحوزه بسیج می طلبد که یک برنامه مدونی از استان اصفهان به بسیجیان فلاورجان تهیه و تنظیم و ابلاغ گردد.
وی پیشنهاد هماهنگی با مقامات قضایی جهت اجرای آزمایش HIV را ارائه کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده از افراد دستگیر شده تست آزمایش انجام خواهد شد.
در ادامه حجت الاسلام محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان به نقش کانون های فرهنگی هنری در اجرای طرح کرامت اشاره کرد و گفت: روحانیون مساجد علاوه بر مخاطبین خاص، دارای نفوذ کلام هستند که می تواند برای آوردن مردم به صحنه پیشگیری از اعتیاد مثمر ثمر باشد.
وی بر ایجاد دفتر برنامه ریزی فرهنگی تاکید کرد و گفت: اینکه هر دستگاهی به صورت مجزا برای این موضوع برنامه ریزی کند نتیجه مطلوب را نخواهد داشت و باید به صورت بکپارچه و هدفمند فعالیت ها صورت پذیرد.
حجت الاسلام قدوسی به نقش آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و دانشگاه اشاره کرد و گفت: فعالیت  این دستگاه ها  به همراه حلقه های صالحین بسیج، مدارس و کانون های مساجد می توانند نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد داشته باشند.
وی اظهار داشت: یک هیات بازرسی برای اجرای این طرح نیاز است تا راستی آزمایی  گزارش ها و فعالیت های آموزشی انجام شود.
حجت الاسلام قدوسی به نقش اشتغال پس از بهبود یافتن معتادین تاکید کرد و گفت: بلافاصله پس از بهبود یافتن  معتادین باید برای آنها اشتغال ایجاد شود و در این حوزه می بایست حمایت‌های مالی و امکاناتی برای موفقیت و کمک گرفتن از خیرین در اجرای آزمایشی طرح کرامت در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در فلاورجان بکار گرفته شود.
در ادامه این نشست نمایندگان ادارات و نهادهای عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری، هر کدام به بیان اقدامات و برنامه های انجام شده توسط دستگاه مربوطه خود پرداختند و با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc