کد خبر : 22608
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 18:23

یادوآره ۱۴۵شهید حوزه بسیج شهید مطهری درآستان مقدس امامزاده بوستان برگزار شد.

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، (۲۰ بهمن) برنامه های متنوعی در یادواره ۱۴۵ شهید حوزه شهید مطهری در امامزاده سید محمد بوستان، فلاورجان برگزار شد. یادوآره ۱۴۵شهید حوزه بسیج شهید مطهری با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج ) ,فرماندار شهرستان فلاورجان ،امام جمعه فلاورجان ،نماینده مردم شهرستان فلاورجان و

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، (۲۰ بهمن) برنامه های متنوعی در یادواره ۱۴۵ شهید حوزه شهید مطهری در امامزاده سید محمد بوستان، فلاورجان برگزار شد.
یادوآره ۱۴۵شهید حوزه بسیج شهید مطهری با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج ) ,فرماندار شهرستان فلاورجان ،امام جمعه فلاورجان ،نماینده مردم شهرستان فلاورجان و سایر مسوولین شهرستان واقشار مختلف مردم درآستان مقدس امامزاده بوستان برگزار شد.

سردار فداءدر  یادوآره ۱۴۵شهید حوزه بسیج شهید مطهری به تبیین دفاع در زمان حال و ذکر خاطره از زمان دفاع مقدس پرداخت و با تاکید برحفظ حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدای الله اکبر وارد میدان پیشگیری از اعتیاد ومواد مخدر شدندو همه را به این مهم دعوت کرد.

سردار فداء جانشین سپاه صاحب الزمان اصفهان اولویت همه برنامه های دهه فجر و یاد واره شهدا را نهضت پیشگیری از اعتیاد  و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خواند وگفت :همانطور که امام خمینی (ره)این انقلاب رابدون شلیک یک گلوله به پیروزی رساند و هدف شکستن هیبت امریکا بود، برای کوتاه کردن دست دشمن و دست کسانی که حیثیت نظام را با فروش مواد مخدر و معتاد کردن جوانان درگوشه و کنار زیر سوال می برند، همه بسیجیان با صدای تکبیر، مقابله دیگری را با ابرقدرت ها رقم بزنید تا کشور را عاری از اعتیاد ،قاچاق و آسیب های آن نماییم ودست قاچاقچیان مواد مخدر را از کشورمان کوتاه کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه فلاورجان به انداز ۳ یا۴ استان دیگر شهید تقدیم این انقلاب نموده است گفت:کنگره شهدای ۱۳۰۰ شهید و ۳۰ سردارفلاورجان می بایست ملی برگزار شود ومسئولین کشوری و لشگری در آن حضور یابند.

وی با تاکید بر حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت:جواب تهدید دشمن را پیروان خط ولایت در راهپیمایی ۲۲بهمنخواهند داد و بااستفاده از قابلیت،ظرفیت و امکانات متناسب در مقابل آسیب پذیری ها، شهرستان فلاورجان در اجرای طرح کرامت سرمشق همه کشور قرار خواهد گرفت.

سردار فداء در یادواره شهدای حوزه شهید مطهری وجمع مردم بسیجی شهرستان فلاورجان گفت: آوازه فلاورجان در همه جای کشور پیچیده  و زبان زد خاص و عام شده برخی به دنبال  بردن حیثیت این انقلاب هستند و مردم ،روحانیون و خانم های بسیجی  ساکت نشسته اند چرا اجازه می دهید  برخی در پوشش دزدی،پخش مواد مخدر و و دیگر آسیب های دیگر تردد کنند ما واقعا نگران هستیم  هر کسی می تواند مثل شهدا باشد و می بایست در غالب طرح کرامت جلوی این کار ها گرفته شود.

گفتنی است :این یادواره به استقبال از کنگره ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان  و به یادبود  145شهید گرانقدرحوزه بسیج شهید مطهری با موضوع شهدای آسمانی و با حضور جانشین محترم فرماندهی سپاه  صاحب الزمان اصفهان سردار فداء و حافظ قرآن کریم رضا نژاد تبریزی، خطبه خوانی نابغه خردسال علی فقیهی نیا و اجرای استاد توانمند قرآن کریم فولادگر در آستان مقدس امامزاده سید محمد(علیه السلام) بوستان فلاورجان برگزار شد.

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc