کد خبر : 23541
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 9:29

ستادهای اسکان فرهنگیان در شهرستان فلاورجان آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

مدیر محترم آموزش و پرورش در جلسه ی ستاد اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت : ستادهای اسکان فرهنگیان در شهرستان فلاورجان اصفهان از هر نظر آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.  کمالی مدیر محترم آموزش و پرورش فلاورجان اظهار داشت : « شهرستان فلاورجان همچون شهرهای دیگر استان اصفهان با جذابیتها و آثار دیدنی منحصر به

مدیر محترم آموزش و پرورش در جلسه ی ستاد اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت : ستادهای اسکان فرهنگیان در شهرستان فلاورجان اصفهان از هر نظر آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند. 
کمالی مدیر محترم آموزش و پرورش فلاورجان اظهار داشت : « شهرستان فلاورجان همچون شهرهای دیگر استان اصفهان با جذابیتها و آثار دیدنی منحصر به فرد ، جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد» .
ایشان همچنین تاکید نمود : « آموزش و پرورش شهرستان نیز همانند دیگر ارگان هایی که در ایام نوروز به مسافران خدمت رسانی می کنند، طی هفته های گذشته اقداماتی را در این زمینه انجام داده و آماده پذیرش مسافران نورزی می باشد » .
دکتر کمالی با اشاره به این موضوع که همه ساله استان اصفهان میزبان تعداد زیادی از مسافران نورزی است ، اظهار داشت : « شهرستان فلاورجان به دلیل نزدیکی به شهر اصفهان و همچنین وجود آثار و ابنیه ی تاریخی می تواند پذیرای تعداد قابل توجهی از مسافرین نوروزی باشد و این مسافران، به دلیل تمیزی و تجهیز مناسب واحدهای آموزشی تمایل به اسکان در این مکان ها را دارند».
وی در ادامه افزود:« با وجود اینکه اولویت با پذیرش و جذب خانواده ی فرهنگیان است ، اما ما در خصوص پذیرش غیر فرهنگیان نیز آمادگی کامل را داریم ».
بنر2.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc