کد خبر : 23561
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 22:58

دومین مجمع قشر بسیج شهرستان فلاورجان/عمل بدون علم نفعی به حال جامعه ندارد

دومین مجمع قشر بسیج شهرستان فلاورجان با حضور فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسؤول بسیج اساتید در سالن آموزش و پرورش این شهرستان  برگزار شد.   دکتر محمد رضا حیدری، مسؤول بسیج اساتید شهرستان فلاورجان با انتقاد از عوامل اجرایی گفت: عمل بدون علم  نفعی به حال جامعه ندارد و مسئولین اجرایی فقط به

IMG12450869
دومین مجمع قشر بسیج شهرستان فلاورجان با حضور فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسؤول بسیج اساتید در سالن آموزش و پرورش این شهرستان  برگزار شد.
 
دکتر محمد رضا حیدری، مسؤول بسیج اساتید شهرستان فلاورجان با انتقاد از عوامل اجرایی گفت: عمل بدون علم  نفعی به حال جامعه ندارد و مسئولین اجرایی فقط به خروج از بن بست ها می اندیشند در حالی که همه امکانات در سال اقتصاد مقاومتی مهیا هست ولی تنبلی مانع از اقدام و عمل می شود.
 
حیدری با اشاره به طرح کرامت که با هدف استوار سازی بنیان خانواده  اجرا می شود، گفت: در اجرای طرح کرامت تمام مسئولین باید به فکر اجرای صحیح طرح با پشتوانه علمی معتبر باشند تا خود این طرح آسیب زا نشود.
 
وی همچنین شناسایی سرچشمه های آسیب ها را مهم دانست و گفت: اگر سرچشمه آسیب ها و تفرقه و اختلاف افکنی و دور کردن جوانان از مساجد و کانون های فرهنگی هنری را شناساییی نکنند، جنگ رزمنده های خودی با خودی می باشد و تلفات زیادی  در پی خواهد داشت همانگونه که در حال حاظر سازمانها در مقابل هم کار می کنند و کار جمعی و گروهی که دستور اکید اسلام می باشد را کنار گذاشته اند.
 
مسؤول بسیج اساتید شهرستان فلاورجان به سه جبهه تولید علم، فرهنگ و سیاست به سفارش امام راحل و رهبر معظم انقلاب اشاره داشت و گفت: در جبهه علمی تولید علم با روحیه جهادی، در جبهه فرهنگی استفاده از نخبگان فرهنگی و در سیاست، بصیرت افزایی سیاسی را سر لوحه کار خود باید قرار دهیم.
 
در ادامه این نشست رئیس شورای قشر به هشت حوزه فعالیت قشر بسیج اشاره کرد و گفت: حوزه های(فرهنگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی  پژوهشی، بانوان، تربیتی اخلاقی، دفاعی و سلامت) هشت حوزه فعالیت قشر بسیج هستند که هیئت های اندیشه ورز می بایست به کمک نهاد دانشگاه خوراک معتبر و به روز تهیه نمایند و در راستای اجرای  طرح کرامت و مبارزه با آسیب های اجتماعی بکار گیرند و تمام اعضاء و نخبگان  قشر نیز بر علوم روز مسلط شوند تا بتواند جامعه ای مصون ایجاد کنند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc