کد خبر : 24084
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1396 - 17:19

اجرای برنامه‌های فرهنگی درجواربقاع متبرکه برای مردم جذابیت دارد

  نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برنامه‌هایی همچون آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه برای مردم جذابیت بسیار زیادی به دنبال داشته است. حجت‌الاسلام و المسملمین سید ناصر موسوی‌لارگانی اظهار داشت: محبت اهل بیت(ع) در گوشت، خون، پوست‌واستخوان مردم ایران نهفته است و امامزادگان و بقاع متبرکه نیز منصوب به اهل‌بیت(ع)

 
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برنامه‌هایی همچون آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه برای مردم جذابیت بسیار زیادی به دنبال داشته است.موسوی-لارگانی

حجت‌الاسلام و المسملمین سید ناصر موسوی‌لارگانی اظهار داشت: محبت اهل بیت(ع) در گوشت، خون، پوست‌واستخوان مردم ایران نهفته است و امامزادگان و بقاع متبرکه نیز منصوب به اهل‌بیت(ع) هستند که این امر باعث شده که همیشه مورداحترام مردم باشند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری(دامت برکات) در ارتباط با بقاع متبرکه و امامزادگان تأکید کردند که این اماکن باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند و به گونه عمل شود که این مکان‌ها به محورهای تفریحی، گردشگری و فرهنگی برای مردم باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه داد: خوشبختانه سازمان اوقاف و امور خیریه نیز توانسته است با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مناسب در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) عمل نماید و یکی از تأثیرگذارترین برنامه‌هایی که این سازمان در جوار بقاع متبرکه اجرا می‌کند طرح آرامش بهاری است که اجرای این برنامه باعث جذابیت زیادی برای همه مردم شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ناصر موسوی‌لارگانی در ادامه بیان کرد: ازآنجایی‌که همواره حضور در جوار بقاع متبرکه باعث آرامش روحی و روانی مردم می‌شود اجرای برنامه‌هایی نظیر آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه نیز فعالیت بسیار مثبت و سازنده‌ای است که بر جاذبه‌های این اماکن متبرکه افزوده است.

وی در ادامه گفت: همچنین برپایی خیمه‌های معرفت و ایجاد غرفه‌هایی همچون غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی در جوار بقاع متبرکه نیز ازنظر فرهنگی، مذهبی و دینی باعث رونق برخی از مسائل مذهبی ما شده است که این کار بسیار ارزنده‌ای محسوب می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه عنوان کرد: اجرای طرح آرامش بهاری توسط سازمان اوقاف و امور خیریه بسیار خوب برنامه‌ریزی و مدیرت شده است که این امر باعث شده تا اجرای این برنامه هرسال بهتر از سال قبل شود که خوشبختانه امسال نیز کیفیت این برنامه از سال قبل بالاتر بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ناصر موسوی‌لارگانی در ادامه به اقدامات انجام‌شده در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: به خاطر استفاده از مدیران انقلابی و متعهد در سازمان اوقاف و امور خیریه امکانات سخت‌افزاری بسیار خوبی در سال‌های اخیر در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان ایجادشده که رضایتمندی نسبی مردم را به دنبال داشته و قابل‌تقدیر و تشکر است لذا ظرفیت این اماکن متبرکه بسیار زیاد است و همچنان قابل توسعه و گسترش است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc