کد خبر : 24136
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 20:49

بیشترین ترددها طی ۲۴ ساعت روز ۱۳ فروردین در محورهای فلاورجان-اصفهان، اصفهان-فلاورجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: به طور کلی در روز ۱۳ فروردین سال جاری ۸۶۱ هزار و ۷۹۷ خودرو در استان اصفهان تردد کردند که ۹۴ دستگاه تردد شمار در سطح جاده‌های استان اصفهان این تعداد تردد را به ثبت رسانده‌اند. محمدعلی اسماعیل‌زاده امروز درباره

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: به طور کلی در روز ۱۳ فروردین سال جاری ۸۶۱ هزار و ۷۹۷ خودرو در استان اصفهان تردد کردند که ۹۴ دستگاه تردد شمار در سطح جاده‌های استان اصفهان این تعداد تردد را به ثبت رسانده‌اند.
محمدعلی اسماعیل‌زاده امروز درباره گزارش روزانه مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان در روز ۱۳ فروردین اظهار کرد: به طور کلی در روز ۱۳ فروردین سال جاری ۸۶۱ هزار و ۷۹۷ خودرو در استان اصفهان تردد کردند که ۹۴ دستگاه تردد شمار در سطح جاده‌های استان اصفهان این تعداد تردد را به ثبت رسانده‌اند.
وی افزود: این خودروها به طور متوسط ۸۳ کیلومتر بر ساعت در جاده‌ها سرعت داشته‌اند که اوج تردد این تعداد خودرو از ساعت ۱۸ الی ۱۹ روز سیزدهم فروردین ۹۶ بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: بیشترین ترددها طی ۲۴ ساعت روز ۱۳ فروردین در محورهای فلاورجان-اصفهان، اصفهان-فلاورجان، تیران-نجف‌آباد، زرین‌شهر-اصفهان و اصفهان-زرین‌شهر بوده‌اند.
وی در رابطه با محورهای با بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز نسبت به تردد، تأکید کرد: هم‌چنین محورهای اصفهان-مبارکه، نطنز-اصفهان (انتهای آزادراه) و کاشان-بادرود بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز نسبت به ترددها را داشته‌اند.
اسماعیل‌زاده در خصوص محورهای با بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز نسبت به تردد اضافه کرد: محورهای داران-تیران، چادگان-سه‌راهی سد زاینده‌رود و فلاورجان-اصفهان بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز نسبت به تردد را به ثبت رسانده‌اند.
وی در ادامه بیان کرد: تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان اصفهان در روز ۱۳ فروردین ۷۶ هزار و ۶۶۵ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان اصفهان به میزان ۹۰ هزار و ۶۷۵ خودرو بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: هم‌چنین ۳ هزار و ۱۷ خودروی سواری و وانت در هر ساعت در روز ۱۳ فروردین به استان اصفهان وارد و ۳ هزار و ۵۲۲ دستگاه خودرو از این استان خارج شده‌اند.
وی در پایان ابراز کرد: به طور کلی در روز ۱۳ فروردین نسبت به روز ۱۲ فروردین سال جاری ۵ درصد افزایش تردد خودروها را در استان اصفهان شاهد بودیم.
فارس اصفهان.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc