کد خبر : 24623
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 23:15

مهمترین راه نفوذ دشمن، لشکرکشی فرهنگی و سیاسی است

مدیر بصیرت شناسی سپاه اصفهان مهمترین راه نفوذ دشمن را لشکرکشی فرهنگی و سیاسی دانست و گفت: مهمترین آثار و نتیجه این لشکرکشی سست شدن اعتقادات دینی و سیاسی، جذب حداکثری جوانان با استعداد و رفع نارضایتی ها است. نشست سیاسی با موضوع بصیرت افزایی با حضور سید رضا حجازی، مدیر بصیرت شناسی سپاه در مدرسه

مدیر بصیرت شناسی سپاه اصفهان مهمترین راه نفوذ دشمن را لشکرکشی فرهنگی و سیاسی دانست و گفت: مهمترین آثار و نتیجه این لشکرکشی سست شدن اعتقادات دینی و سیاسی، جذب حداکثری جوانان با استعداد و رفع نارضایتی ها است.
نشست سیاسی با موضوع بصیرت افزایی با حضور سید رضا حجازی، مدیر بصیرت شناسی سپاه در مدرسه علمیه حضرت فاطمه(س) فلاورجان برگزار شد.
حجازی ابتدا به اهمیت بصیرت سیاسی پرداخت و گفت: اگر کسی خواهان بصیرت باشد و به اجتهاد سیاسی برسد باید علم جریان شناسی و گفتمان انقلابی را فراگیرد و نسبت به شاخصه های انقلاب آگاهی داشته باشد.
وی شاخصه های بصیرت را در شناخت به گذشته، تشخیص در حال و پیش بینی نسبت به آینده معرفی کرد.
حجازی در ادامه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر کسی بخواهد در مسیر بصیرت حرکت کند علاوه بر سه شاخصه ذکر شده باید بتواند دشمن و روش دشمنی دشمن را و همچنین روش مقابله با روش دشمن را بشناسد.
وی مهمترین دشمنان انقلاب اسلامی و کشور ایران را که مهمترین آنها اسرائل، آمریکا و انگلیس است معرفی کرد و روش مقابله با دشمن را بنابر سخنان مقام معظم رهبری جذب حداکثری، دفع حداقلی و مدارا کردن حداکثری دانست.
حجازی در ادامه گفت: مهمترین راه نفوذ دشمن، لشکر فرهنگی و سیاسی است و مهمترین آثار و نتیجه این لشکر را می توان به شکل بارز در سست شدن اعتقادات دینی و سیاسی، جذب حداکثری جوانان خصوصاً جوانان با استعداد و رفع نارضایتی ها دید.
وی در پایان جریان های وارد شده در انتخابات  را معرفی کرد و گفت: مهمترین این جریان ها اعتدالیون، انقلابیون، مستقلیون و  عدالت خواه می­باشند و در این میان قشر روحانیت، سپاه، بسیج آموزش وپرورش  باید در این مسیر با آگاهی کامل به روشنگری مردم بپردازند.
منبع :شبستان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc