کد خبر : 24769
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 - 20:29

طرح کرامت و ایجاد شهر پاک با رویکرد جهادی بصورت همه جانبه وارد عمل می شود

فرمانده حوزه بسیج حضرت زهرا(س) ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درنشست فرماندهان پایگاه ها کفت:طرح کرامت و ایجاد شهر پاک با رویکرد جهادی بصورت همه جانبه وارد عمل می شود. خواهر فتحی فرمانده این حوزه درنشست فرماندهان پایگاه ها ضمن تاکیدبرمشارکت سازمان بسیج ورده های وابسته به عنوان پشتیبان سازمان های مسئول گفت:طرح کرامت وایجاد شهرپاک

فرمانده حوزه بسیج حضرت زهرا(س) ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درنشست فرماندهان پایگاه ها کفت:طرح کرامت و ایجاد شهر پاک با رویکرد جهادی بصورت همه جانبه وارد عمل می شود.
خواهر فتحی فرمانده این حوزه درنشست فرماندهان پایگاه ها ضمن تاکیدبرمشارکت سازمان بسیج ورده های وابسته به عنوان پشتیبان سازمان های مسئول گفت:طرح کرامت وایجاد شهرپاک بارویکردجهادی ازطریق تشکیل قرارگاه مشترک مبارزه با مواد مخدر درسطح کشور بصورت همه جانبه وارد عمل می شود.
وی ادامه داد:ورود سازمان بسیج در کلیه رده ها به معنای سلب مسئولیت از سازمان های مسئول در امر مبارزه با مواد مخدر نخواهد بود وصرفا به منزله فراگیری مشارکت های مردمی و فرهنگ سازی برای ریشه کنی این بلای جانمان سوز می باشد.
خواهر فتحی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه مواد مخد توطئه ای بسیار خطرناک است عنوان کرد:اعتیاد یکی از راه کار های خطرناکی است که دشمن برای فلج کردن و بی هویت نمودن جوانان کشور دنبال می نماید و هر روز با شگردهای جدید وارد عرصه عمل می شود.
فرمانده حوزه بسیج حضرت زهرا(س)اظهار داشت:گرچه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با این پدیده شوم بصورت همه جانبه برخورد شده اما توسعه و تقویت دشمن از یک طرف و برخی ضعف ها از سوی دیگر مبارزه با مواد مخدر را اجتناب ناپذیر نموده است .لذا ضرورت مبارزه با کلیه عوامل ایجاب می نماید تا ضمن بررسی آسیب های گذشته برای رفع آن اقدام نمود
خواهر فتحی ضمن بیان مراحل طرح کرامت خاطر نشان کرد:ان شاءالله تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۶ بتوانیم با همکاری شما فرماندهان محترم مرحله اول طرح کرامت را اجرایی نماییم
.
ایشان در پایان عنوان کرد:امید است این اقدام که به تعبیر حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)به عنوان یک جهاد بزرگ قلمداد می شود با حضور بسیجیان و بکارگیری منسجم کلیه نیرو ها با رویکرد جهادگونه همانند هشت سال دفاع مقدس در این جبهه خانمان سوز رضای حق تعالی را بتوانیم ان شاءالله ادا کنیم ..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc