کد خبر : 25457
تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1396 - 18:44

بازدید فرماندار شهرستان فلاورجان از شعب اخد رای/تصاویر

فرماندار شهرستان فلاورجان  از شعب اخد رای بازدید کرد فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان به همراه دهقان رئیس کمیته اطلاع رسانی ازشعبه شماره ۲۱شهر کلیشاد و سودرجان به نشانی آموزشگاه زهره بنیانیان وشعبه شماره ۲۳شهر کلیشاد و سودرجان به نشانی دبیرستان دخترانه میلاد نور  و بخشداری بخش پیربکران بازدید کردند. هدایت در حاشیه بازدیدها بر

فرماندار شهرستان فلاورجان  از شعب اخد رای بازدید کرد
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان به همراه دهقان رئیس کمیته اطلاع رسانی ازشعبه شماره ۲۱شهر کلیشاد و سودرجان به نشانی آموزشگاه زهره بنیانیان وشعبه شماره ۲۳شهر کلیشاد و سودرجان به نشانی دبیرستان دخترانه میلاد نور  و بخشداری بخش پیربکران بازدید کردند.
هدایت در حاشیه بازدیدها بر دقت در برگزاری سالم انتخابات تاکید کرد و گفت: اعضای شعب از هرگونه جانبداری و طرفداری از کاندیداها بپرهیزند و تلاش کنند انتخابات در صحت و سلامت برگزار گردد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان در ادامه با تشکر و قدردانی از عوامل شعب اخذ رای گفت : حضور مردم در پای صندوق های باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود لذا مردم با شرکت در انتخابات پایبندی خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت کنند.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc