کد خبر : 25740
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 10:30

آمادگی تیم گردشگری روستای هویه برای کمک به روستاهای شهرستان فلاورجان

  آمادگی تیم گردشگری روستای هویه برای کمک به روستاهای شهرستان فلاورجان تیم گردشگری روستای هویه آمادگی خود را در جهت کمک به شناسایی و نیز عملیاتی نمودن و مشاوره طرح های گردشگری جهت اشتغال جوانان بیکار روستاهای همجوار و تحت پوشش شهرستان فلاورجان اعلام کرد. مهندس حامد قربانی هویه با اعلام این خبر افزود

 
آمادگی تیم گردشگری روستای هویه برای کمک به روستاهای شهرستان فلاورجان

بازدید گردشگران ایتالیایی از آثار تاریخی روستای هویه شهرستان فلاورجان


تیم گردشگری روستای هویه آمادگی خود را در جهت کمک به شناسایی و نیز عملیاتی نمودن و مشاوره طرح های گردشگری جهت اشتغال جوانان بیکار روستاهای همجوار و تحت پوشش شهرستان فلاورجان اعلام کرد. مهندس حامد قربانی هویه با اعلام این خبر افزود در صورت تمایل شوراها و نیز دهیاری هر یک از روستاهای شهرستان فلاورجان و نیز خود شهرستان در خصوص اجرایی کردن طرح های گردشگری و ورود ارز به روستاها، این تیم گردشگری با کمال میل هر گونه همکاری را پذیرفته و در جهت اجرایی شدن آن گام بر خواهد داشت.
لازم به ذکر است که تیم گردشگری روستای هویه از زمان آغاز فعالیت خود به صورت داوطلبانه و کشف ظرفیتهای گردشگری خود از ابتدای سال جاری تا کنون پذیرای بیش از ۱۴۰ نفر گردشگر خارجی و درآمدی بالغ بر ۱۵۰۰ یورو برای روستای خود بوده است و این رقم کماکان در حال افزایش است.
روستای هویه از توابع شهرستان فلاورجان و در مسیر درچه به فلاورجان قرار داشته و بدلیل وجود برج های کبوتر از ظرفیت عظیم گردشگری برخوردار می باشد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc