کد خبر : 26282
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 7:04

طرح سنجش سلامت ۸۳۰دانش آمو کلاس اولی درپیربکران

طرح سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی طرحی که درآن کودکانی که قرار است وارد پایه اول ابتدایی شوند در ابتدا مورد آزمایش‌های اولیه مراقبت‌های بهداشتی، پوست، مو، دهان، دندان، قد و وزن، بینایی و شنوایی، آمادگی تحصیلی و غربالگری قرار می‌گیرند. رئیس اداره  آموزش و پرورش بخش پیربکران گفت:طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی

طرح سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی
طرحی که درآن کودکانی که قرار است وارد پایه اول ابتدایی شوند در ابتدا مورد آزمایش‌های اولیه مراقبت‌های بهداشتی، پوست، مو، دهان، دندان، قد و وزن، بینایی و شنوایی، آمادگی تحصیلی و غربالگری قرار می‌گیرند.
رئیس اداره  آموزش و پرورش بخش پیربکران گفت:طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود ۸۳۰ دانش آموز کلاس اولی در پیربکران اجرا می شود.
به گزارش نیوز فلاورجان ،سهرابی، رئیس اداره  آموزش و پرورش بخش پیربکران گفت درخصوص  سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان،با اشاره به اینکه امسال ۸۳۰دانش آموز ،در این طرح سنجش می شود،اظهار کرد: برای اجرای این طرح یک پایگاه سنجش سلامت در بخش پیربکران  مهیا شده است.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام از دانش آموزان بدو ورود به دبستان ، برای حضور در پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از ۲۲خرداد آغاز شده است، افزود:با تکمیل ثبت نام،خانواده ها  برای معاینه و سنجش فرزندان شان به پایگاه های از پیش تعیین شده و یا مراکز بهداشت حوزه محل سکونت خود مراجعه کنند.
سهرابی گفت:اگر سلامت نوآموزان دراین پایگاهها تأیید شود با دریافت برگه های سلامت می توانند برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند و اگر مشکوک به مشکل یا نارسایی جسمانی باشند به مراکز تخصصی پزشکی و درمانی ارجاع داده می شوند.
 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc