کد خبر : 26530
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 12:26

پیام دعوت فرماندار شهرستان فلاورجان برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان، مهندس اصغر هدایت مهندس اصغر هدایت  فرماندار شهرستان فلاورجان ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی ، ولایتمدار ،شهید پرورو همیشه در صحنه ی شهرستان فلاورجان دعوت کرد که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت فرمایند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان، مهندس اصغر هدایت مهندس اصغر هدایت  فرماندار شهرستان فلاورجان ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی ، ولایتمدار ،شهید پرورو همیشه در صحنه ی شهرستان فلاورجان دعوت کرد که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت فرمایند.
متن پیام بدین شرح می باشد:
(وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذینَ مِنْ قَبْلِهِمْ و…) سوره نور آیه ۵۵
درود بر قدس و بر مسجد الاقصی، درود بر ملت های بپاخاسته در مقابل اسرائیل جنایتکار
حضرت امام خمینی(ره)
فاجعه اسفبار کشتار گسترده و قتل عام مردم مسلمان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین، یمن، عراق و سوریه که با سکوت معنادار سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی همراه بوده باعث گسترده شدن این نسل کشی و قتل عام ضالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه شده است. بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات، دست حمایت جریان استکبار، ایادی و نوکران سر سپرده آنها در منطقه و بعضاً در سازمان های بین المللی وجود دارد که پیش زمینه این خون ریزی ها را فراهم کرده است و اکنون شاهد ترویج فرهنگ اسلام ستیزی از سوی کشورهای غربی با اقداماتی نظیر ایجاد گروههای تکفیری و سلفی مانند داعش هستیم که کاری جز اهانت به قرآن و اهل بیت پیامبر (ص) و ایجاد محدودیتهای شدید اجتماعی برای مسلمانان نمی دانند.
روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) ‏می‌باشد که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد و یک روزز بین المللی و جهانی است که صحنه حضور حامیان حق و نافیان باطل برای خنثی کردن ترفند‌ها و حیله‌های صهیونیسم و استکبار برای غصب مقاومت و عزت از مسلمانان است. فلسطین امروز فقط یک مرز جغرافیایی نیست بلکه معرکه مواجهه حق و باطل و میدان جهاد کبیر است.
روز قدس روز آرمان ها،اهداف مقدس واسلامی امت است، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود ‏پرده از چهره کریهه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه سردمداران دموکراسی، ‏حقوق بشر و منادیان صلح و انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد. ‎ امسال در حالی به استقبال روز قدسس می‌رویم که دست خونین ‏صهیونیست‌ها از آستین فرزندان نامشروعع صهیونیسم،گروههای تکفیری وداعش بیرون آمده و با کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم ‏بویژه زنان و کودکان در سوریه، یمن، عراق و بحرین نشان داده‌اند که همچون اربابان خود یعنی آمریکا و اسرائیل ‏منطقی به جز وحشیگری ندارند. ‏
امروز مبارزه بارژیم صهیونیستی ،مبارزه با استکبارونظام سلطه است ،امروز دفاع از فلسطینن ،دفاع از حقیقت است.
اینجانب ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات تجاوز کارانه یی رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم روزه دار، انقلابی، ولایتمدار شهید پرور و همیشه در صحنه ی شهر ستان فلاورجان دعوت می نمایم که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با حضور یکپارچه وغرور آفرین خود در راهپیمایی این روز با عظمت، بار دیگر نفرت و انزجار مسلمانان را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف و نابودی کفر و استکبار به گوش جهانیان برسانند.
اصغر هدایت
فرماندار شهرستان فلاورجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc