کد خبر : 26556
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 22:32

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان به مناسبت روز ملی اصناف

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان به مناسبت روز ملی اصناف حمیدقاسمی فلاورجانی  رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان در پیامی روز اصناف ( اول تیر ) را به اصناف و بازاریان تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم اولین روز از تیرماه ،که امسال نیز تقارن آن با ماه مبارک رمضان مزین گردیده  به نام

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان به مناسبت روز ملی اصناف
حمیدقاسمی فلاورجانی  رئیس اتاق اصناف شهرستان فلاورجان در پیامی روز اصناف ( اول تیر ) را به اصناف و بازاریان تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
اولین روز از تیرماه ،که امسال نیز تقارن آن با ماه مبارک رمضان مزین گردیده  به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده است
این روز روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این زحمتکشان عرصه کار و تلاش می باشد.
در آیین حیات بخش اسلام، کار، تلاش، کسب درآمد و روزی حلال یکی از پایه های جامعه فرهنگی و مکتبی محسوب شده و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است وبر اساس آنچه در روایات اهل بیت(ع) مورد تأکید قرار گرفته کسب و کار حلال ریشه بسیاری از خلقیات و فرهنگ جامعه است.
اصناف متعهد و خدوم کشورمان به ویژه اصناف شهرستان فلاورجان در کنار پرداختن به فعالیتهای اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی منطقه نقشآفرینی کرده و از دیرباز با تبعیت از نهاد رهبری و مرجعیت دینی نقش بی بدیل و تأثیرگذار خودرا در به ثمر رسیدن نهضتهای مردمی در طول تاریخ این مرز و بوم نشان داده اند، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده اند.
اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متدینی هستند که با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگیهای بارز و منحصر به فرد آنان را از کسبه کشورهای دیگر متمایز و متفاوت ساخته است.
اینجانب با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ،و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف ، فرارسیدن یکم تیر ماه روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شریف تبریک عرض نموده . موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستارم..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc