کد خبر : 26929
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 11:30

برگزاری سومین دوره گزینش طرح صابرین در بنیاد فرهنگی قهدریجان

سومین دوره گزینش صابرین به همراه تجلیل از حامیان این طرح در بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه‌ای قهدریجان برگزار شد. با پایان دومین دوره طرح صابرین، مراسمی به منظور معرفی مسئولین جدید طرح صابرین و تجلیل از حامیان این طرح و افتتاح دوره سوم برگزار گردید. این برنامه با حضور ۷۰ نفر از صابرین دوره

سومین دوره گزینش صابرین به همراه تجلیل از حامیان این طرح در بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه‌ای قهدریجان برگزار شد.
با پایان دومین دوره طرح صابرین، مراسمی به منظور معرفی مسئولین جدید طرح صابرین و تجلیل از حامیان این طرح و افتتاح دوره سوم برگزار گردید.
این برنامه با حضور ۷۰ نفر از صابرین دوره اول و دوم و ۲۰ نفر از افراد گزینش شده دوره جدید به همراه خانواده (جمعاً ۳۰۰ نفر) و جمعی از مسئولین شهرستان از جمله حجت الاسلام محمدی امام جمعه مبارکه، حجت الاسلام هاشمی امام جمعه قهدریجان و فرماندهی و مسئول بازرسی سپاه ناحیه فلاورجان برگزار شد.
حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان مبارکه به عنوان سخنران ویژه این برنامه حرکت بنیاد فرهنگی قهدریجان در قالب طرح صابرین را بزرگ‌ترین فعالیت فرهنگی تربیتی شهرستان دانست.
وی خاطر نشان کرد: تربیت نیروی با بصیرت، متعهد، انقلابی و متخصص هدف انقلاب اسلامی بوده که این مهم توسط این طرح و این مجموعه به خوبی اجرایی شده است.
ایشان همچنین نگاه فرهنگی و هنری، در کنار توجه علمی را از نقاط قوت این طرح دانست.
حجت الاسلام شاه نظری مسئول محتوایی طرح صابرین، ضمن تشکر از مسئولین، خانواده‌ها و تمامی حامیان این طرح توجه به شکوفایی و رشد استعدادها در این سنین را امری ضروری دانست.
وی همچنین رشد استعدادها را فقط در فضایی امن، دوستانه و اسلامی میسر شمرد که باعث تربیت نیروهای متعهد و متخصص خواهد شد.
در این برنامه که با پخش نماهنگ‌هایی از فعالیت‌های صابرین در دوره دوم همراه بود، اعضای پذیرفته شده در دوره اول و دوم صابرین به اجرای برنامه‌های تئاتر، سرود، اجرای نماهنگ ما ایستاده‌ایم و برنامه‌های مختلف دیگر پرداختند.
این برنامه با تجلیل از ۲۳ نفر حامی مادی و معنوی طرح و معرفی ۳۴ نفر از برترین‌های دوره دوم به پایان رسید.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc