کد خبر : 27386
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 11:45

استاندار اصفهان: پیش بینی اشتغال ۲ هزار نفر با اجرایی طرح صیانت از اشتغال بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد

استاندار اصفهان :طرح کرامت به خوبی در حال اجرا است دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: پیش بینی شده است که با اجرای طرحصیانت از اشتغال بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد ۲ هزار نفر از پاک شدگان یا خانواده های آن ها توسط کارآفرینان مشغول به کارشوند . به نقل از  اداره کل

استاندار اصفهان :طرح کرامت به خوبی در حال اجرا است
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: پیش بینی شده است که با اجرای طرحصیانت از اشتغال بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد ۲ هزار نفر از پاک شدگان یا خانواده های آن ها توسط کارآفرینان مشغول به کارشوند .
به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی مباحث مربوط به مواد مخدر وداروهای کدئین دار به حجاج بیت الله الحرام در حج تمتع امسال، اظهارداشت: با توجه به اینکه عربستان بدنبال بزرگنمایی است نباید کمترین بهانه ای به آن ها داده شود و لازم است که اطلاع رسانی و تذکرات لازم به روسای کاروان ها و حجاج داده شود و فرمانداران نیز در این خصوص اقدام نمایند.
استانداراصفهان در ادامه با اشاره به دستورالعمل اجرایی صیانت از اشتغال بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد، اظهارداشت: اصلی ترین راهبرد کنونی ستاد مبنی بر اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر و به منظور استفاده حداکثری از مشارکت اقشار مختلف بهره برداری از پتانسیل های کارآفرینی در جهت کاهش آثار اعتیاد و ارتقای حمایت های اجتماعی در جامعه، این دستورالعمل ابلاغ شده است.
زرگرپور ایجاد فرصت های حرفه آموزی و اشتغال، بهبود وضعیت معیشت زندگی، صیانت از خانواده، جلوگیری از لغزش و عود مجدد بهبودیافتگان و مشارکت فعال اشخاص حقیقی و حقوقی، کارآفرینان و تولید کنندگان در زمینه اشتغال بهبودیافتگان را از اهداف این طرح برشمرد.
وی تصریح کرد: پیش بینی شده است که در این طرح ۲ هزار نفر از پاک شدگان یا خانواده های آن ها توسط کارآفرینان مشغول به کارشوند.
استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان فلاورجان، اظهارداشت: طرح کرامت از مهمترین طرح های در دست اقدام ستاد مبارزه با مواد مخدر می باشد که با توجه به سیاست دولتی مبنی بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است.
رسول زرگرپور با بیان اینکه این طرح به خوبی در حال اجرا است، افزود: با اجرای این طرح اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر به خوبی به نمایش گذاشته شده است.
زرگرپور میزان کشفیات استان در چهارماهه ابتدای سال را ۹ هزار ۲۵۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: این مقدار نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.
استاندار اصفهان همچنین به مراکز ماده ۱۶ اشاره کرد و افزود: براساس تفاهمنامه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اداره کل بهزیستی استان از ابتدای تیرماه مدیریت اجرایی مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر براساس تفاهم نامه کشوری به اداره کل بهزیستی واگذار شده است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc