کد خبر : 27750
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 8:32

در راستای طرح کشوری کرامت (مبارزه همه جانبه با مواد مخدر )؛

سومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طرح کرامت دربخش مرکزی فلاورجان

سومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طرح کرامت دربخش مرکزی فلاورجان
با هدف صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر برگزار شد؛

در راستای طرح کرامت روز جمعه ۹۶/۰۵/۱۳سومین همایش پیاده روی خانوادگی با حضور فرماندار وجمعی از مسئولین شهر ستان برگزار شد .

همزمان باروزخجسته میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) سومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بخش مرکزی شهرستان فلاورجان در روستای مهرنجان با همکاری روستاهای کاویان ، مهرنجان اتراک، مهرنجان ارامنه، زفره ، بوستان، بجگرد، محمدیه و جیلاب ، با موضوع طرح کرامت با انبوهی از جمعیت مردمی از روستا های اطراف برگزار شد.

لازم بذکر است در این همایش فرماندار شهرستان ،رئیس بهزیستی ومسئولین شهرستان حضوری چشمگیر داشتند.و درپایان به قید قرعه به چند نفر از شرکت کنندگان در این همایش با شکوه ونشاط آفرین جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

یادآور می‌شود طرح کرامت که با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور در شهرستان فلاورجان استان اصفهان و شهرستان ملایر از استان همدان در حال اجراست و هدف از این طرح حضور همه جانبه آحاد مردم در راستای مبارزه با مواد مخدر از طریق بسترسازی فرهنگی گفتمان سازی و برانگیختگی عمومی ارشاد و اتمام حجت ها در درمان معتادین، برخورد با فروشندگان با قاچاقچیان و توانمندسازی معتادین پاک شده و خانواده ایشان است

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc