کد خبر : 27890
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 16:39

‍ به نقل از روابط ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان

سرهنگ فتحیان : توافقات پیرامون واگذاری زمین به مساحت ۶هزار مترمربع به کنگره شهدا انجام شده وبه زودی در اختیاراین کنگره قرار می گیرد.

سرهنگ فتحیان : توافقات پیرامون واگذاری زمین به مساحت ۶هزار مترمربع به کنگره شهدا انجام شده وبه زودی در اختیاراین کنگره قرار می گیرد.
سرهنگ فتحیان :توافقات پیرامون واگذاری زمین به مساحت ۶هزار مترمربع به کنگره شهدا انجام شده وبه زودی در اختیاراین کنگره قرار می گیرد.

جلسه شورا ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان روزدوشنبه ۱۶مرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور اعضا بر گزار شد.


در این جلسه سرهنگ فتحیان فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان ازدیداراختصاصی مردم شهرستان با مقام معظم رهبری سخن گفت و افزود زمینه دیدارمردمی با معظم له فراهم شده و لازم است جهت زمان دیدارمتنی تنظیم گردد و با امضا سپاه ناحیه و امام جمعه شهرستان و فرمانداری به دفتر ایشان ارسال گردد.
به گفته ایشان توافقات پیرامون واگذاری زمین به مساحت ۶هزار مترمربع به کنگره شهدا انجام شده وبه زودی در اختیاراین کنگره قرار می گیرد.
وی به ارائه برنامه ها و برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری درروز پنج شنبه ۱۹مرداد ماه خبر داد و افزود این جلسه باحضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان برگزارمیگردد تا با ارائه گزارشی از فعالیتهای کنگره شهدا مطلع گردد
.وی در پایان ضمن تقدیراز همکاری شهرداران با ستاد کنگره شهدا گفت قصد داریم با صدور حکمی بنام شهرداران شهرستان را برای تصدی پشتبانی کنگره شهدا منصوب نمایم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc