کد خبر : 28354
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 13:12

گزارش تصویری

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرستان فلاورجان برگزار شد

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی  دوره پنجم  شهرستان فلاورجان برگزار شد
با حضور فرماندار فلاورجان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

صبح امروز (چهارشنبه  ) اول مردادماه مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی دوره پنجم شهر های شهرستان فلاورجان  و انتخاب اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.
این مراسم با حضور فرماندار فلاورجان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،جعفرزاده معاون فرماندار ، حفیظی رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان ،بخشدار بخش مرکزی و  اعضای جدید شورای اسلامی شهرهای فلاورجان، قهدریجان، کلیشادوسودرجان ،پیربکران ،ابریشم ، بهاران ،زازران و ایمانشهردر فرمانداری این شهرستان برگزار شد
اتحاد و انسجام باعث خواهد شد تأثیرگذاری عملکرد شوراهای اسلامی بیشتر شود.

اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان نیز در این مراسم اذعان داشت: باید خداوند متعال را به خاطر عظمت جمهوری اسلامی شکر و سپاس گفت؛ مردم همیشه در صحنه هستند و به مسؤولان اعتماد کرده‌اند، بنابراین باید از فرصتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، تمام عزم و اراده خود را در خدمت به مردم قرار دهند.

وی اضافه کرد: شورای شهر فارغ از هرگونه نگاه سیاسی فرصتی بزرگ برای خدمت به مردم است و اگر اعضای آن لباسی غیر از لباس خدمت داشته باشند ضرر خواهند کرد؛ شوراهای اسلامی شهر و روستا حلقه ارتباطی میان مردم و حاکمیت هستند و اگر غیر از این باشند متضرر می‌شوند.

هدایت یادآور شد: در حال حاضر برای پیشرفت کشور نیازمند تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم که شوراها می‌توانند به این امر مهم کمک کنند و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا وظیفه همه دستگاه‌ها اجرایی است.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نیز در آیین تحلیف شوراهای اسلامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: امروز رسماً فعالیت شوراها انجام گرفته که اتحاد و انسجام باعث خواهد شد تأثیرگذاری عملکرد شوراهای اسلامی بیشتر شود.

وی افزود: نظارت بر عملکرد شهردار وظیفه شورای اسلامی هر شهر است که اگر در این امر دقت صورت پذیرد مشکلات کمتری به وجود خواهد آمد؛ اعضای شورای اسلامی شهر نمایندگان مردم هستند و باید کار را برای انجام فعالیت‌های  شهردار تسهیل کنند تا از رسالت خود دور نشود.

عمر شوراهای اسلامی شهر و روستا کوتاه است و اعضای این شوراها باید از این فرصت طلایی استفاده و به مردم خدمت کنند

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمر شوراهای اسلامی شهر و روستا کوتاه است و اعضای این شوراها باید از این فرصت طلایی استفاده و به مردم خدمت کنند تا کارنامه‌ ارزشمندی از خود به جا گذاشته و در این راه عاقبت بخیر شوند.

وی خاطرنشان کرد: ملاک انتخاب شهردار نباید حزب و نگاه سیاسی باشد چراکه کسی که توان فعالیت کار را داشته باشد طبیعتاً می‌تواند در عرصه‌های شهری قوی کار کند؛ اعضای شورای شهر باید شهرداری را انتخاب کنند که توانمند بوده و هدف خدمت به مردم که نوعی عبادت است را سرلوحه کار خود قرار داده و با اتحاد و انسجام اسلامی باعث پیشرفت شهر شوند.

حفظ امانت و رعایت قانون و مقررات باید مورد توجه قرار گیرد

امید حفیظی رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان نیز در پایان این مراسم ضمن تبریک به اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فلاورجان ابراز داشت: در متن سوگندنامه شوراهای اسلامی شهر و روستا آمده است که رعایت انصاف و عدالت در برخورد با مردم  و در عرصه خدمت مهم‌ترین اصل است؛ همچنین حفظ امانت و رعایت قانون و مقررات باید مورد توجه قرار گیرد و در عمل هماهنگی صورت گیرد تا قانون شهروندی و اهداف شورای اسلامی شهر محقق شود.

پس از مراسم تحلیف و خواندن سوگند نامه ،انتخابات برای تعیین هیئت رئیسه با حضور فرماندار برگزار شد
یادآور میشوم مراسم مشابهی نیز برای شوراهای روستاهای شهرستان فلاورجان در بخشداری ها با حضور اعضای شوراهای اسلامی روستاها برگزار شد
تصاویر :


 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc