کد خبر : 28912
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1396 - 16:29

دیدارمردم ومسئولین شهرستان واستان از سید ناصر موسوی درروز عید غدیر

دیدارمردم ومسئولین باحجه الاسلام موسوی لارگانی ازسادات شهرستان فلاورجان درروزعید غدیر

دراین روز جمعی از مردم، ائمه جمعه وجماعت ،مسئولان شهرستان واستان ،خانواده معظم شهدا و جانبازان به دیدار سادات این شهرستان نظیر حجت الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی ورئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان رفتند.

عید غدیر، یادآور ولایت امیرالمومنین(ع) و معرفی حضرت علی(ع) ، به عنوان وصی و ولی امت، بعد از پیامبر(ص) است و شیعیان، هرساله این روز را به طرق مختلف گرامی داشته و جشن می گیرند.
فلاورجان شهرستان ۱۳۰۰شهید خشکن دردفاع مقدس  با جمعیتی بیش از ۲۷۰هزار نفر از مردم مومن و معتقد، مراسم گوناگونی در گرامیداشت، عید غدیر به عنوان عید الله الاکبر و کامل کننده دین دارد.
همزمان با فرارسدن دهه غدیر ، جشن های فراوانی در سراسرشهرستان برگزار شده و امروز نیز مردم مومن، متعهد و انقلابی این شهرستان ، با برگزاری جشن های متعدد، نسبت به مقام امیرالمومنین(ع) ابراز ارادت می کنند.
دیدار با سادات  یک  ازرسوم قدیمی و دیرین است، که هرسال پر رنگ تر و با عشق و علاقه بیشتر ادامه می یابد.
 
دراین روز جمعی از مردم، ائمه جمعه وجماعت ،مسئولان شهرستان واستان ،خانواده معظم شهدا و جانبازان به دیدار سادات این شهرستان نظیر حجت الاسلام سیدناصرموسوی  لارگانی نماینده محترم مردم شهرستان فلاورجان درمجلس شورای اسلامی ورئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان رفتند.

مراسم ویژه جشن عید سعید غدیر با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) وسخنرانی  حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهربهارستان دردرمنزل حجت الاسلام سیدناصرموسوی  لارگانی برگزار شد.

برگزاری نمازظهر عید غدیر وپذیرایی و اطعام دهی در منزل حجت الاسلام سیدناصرموسوی  لارگانی  ازسنتی  است  که همراه باجشن و سرور و شادمانی وعیدی دادن به کلیه میهمانان هرسال برگزار می شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc