کد خبر : 30878
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 10:46

شهردارفلاورجان:

اختصاص چهل میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان

اختصاص چهل میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان
نشست مردمی شهردار واعضای شورای اسلامی فلاورجان  در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله جعفر آباد شهر فلاورجان برگزار گردید .

در سه ماه ابتدایی دوره پنجم شورای اسلامی  چهل میلیارد ریال بودجه جهت پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان اختصاص یافت

به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان نشست مردمی با حضور جناب آقای مهندس جواد نصری شهردار فلاورجان و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان  در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله جعفر آباد شهر فلاورجان برگزار گردید .
در این نشست جناب آقای مهندس جواد نصری شهردار فلاورجان با اشاره به عملکرد شهرداری در سه ماه ابتدایی آغاز کار دوره پنجم شورای اسلامی بیان نمودبا توجه به حساسیت ها مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهربه رفع مشکلات و معضلات شهری در این مدت کوتاه بیش از چهل میلیارد ریال بودجه برای انجام پروژه های عمرانی و خدماتی خود اختصاص داده است .
وی با اشاره به اعتبار ده میلیاردی پیش بینی شده برای پروژه خیابان فاضل هندی عنوان نمود پروژه بزرگ شهرداری فلاورجان که در سال جاری فعالیت عمرانی آن آغاز می گردد آسفالت، جدول گزاری و پیاده رو سازی خیابان فاضل هندی است، که یکی از شاهراه های ارتباطی و کمربندی شهر بوده و با توجه به قرار گرفتن بار ترافیکیخیابان ملاصدرا در چند سال گذشته به دلیل پروژه انتقال آب بر روی خیابان فاضل هندی به زیر سازی و آسفالت این خیابان صدمات فراوانی وارد شده است.
جناب آقای مهندس جواد نصری شهردار فلاورجان در ادامه به پروژه ساخت خیابان ۱۶ متری از خیابان آزادگان به خیابان فاضل هندی اشاره و بیان فرمودند یکی از مشکلات ترافیکی از موادی ورودی شمال شهر نبود ورودی برای دسترسی محلی از خیابان فضل هندی بوده که شهروندان می بایست از میدان نماز برای دسترسی به مرکز شهر خیابان عماریاسر شمالی و چهار راه شهدا را طی نمایند، که این امر باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی در این محور ها می گردد که برای رفع این معضل نیاز به ساخت خیابان جدیدی در حد فاصل خیابان آزادگان و فاضل هندی می باشد.
وی تصریح نمودند که با بررسی های فنی انجام شده خیابان ۱۶ متری آزادگان جانمایی گردیده و برای انجام این پروژه هزینه بالغ بر ۶ میلیارد ریال پیش بینی شده است و در آینده ای نزدیک کلنگ آغاز عملیات اجرای آن زده خواهد شد .
ایشان در ادامه بیان نمودند در چند سال گذشته جهت صرفه جویی در هزینه های جاری شهرداری و همچنین بالاتر رفتن راندمان شهرداری اقدام به انتخاب پیمانکار جهت عملیات جمع آوری، حمل زباله ، نظافت و رفت وروب معابرمی نموده است که امسال نیز بودجه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال برای این امر اختصاص یافته است .
جناب آقای مهندس جواد نصری شهردار فلاورجان خاطر نشان کرد پروژه های زیر سازی، آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر، پیاده رو سازی ، لایروبی مادی ها، ممیزی املاک و سنگ فرش معابر نیز از دیگر اقداماتی هستند که در این مدت در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است .
وی در تشریح روند اجرای پروژه آسفالت و پیاده رو سازی سطح شهر نیز گفت: آسفالت و لکه گیری معابر در تمامی محلات شهر در حال اجر می باشد و همچنین با اتمام پیاده روی خیابان میثم و بقیع در آینده نزدیک پیاده روی خیابان امام خمینی (ره)در دستور کار قرار خواهد گرفت و امید است تا قبل از فرارسیدن فصل سرما و بارندگی این پروژه نیز در اختیار مردم فهیم و شهید پرور شهر فلاورجان قرار گیرد .
شهردار فلاورجان با بیان اینکه همواره سعی داریم ارائه خدمات در حوزه های عمرانی و خدماتی بطور یکسان در مناطق مختلف شهری توزیع شود افزود : در این مدت پروژه های عمرانی از قبیل زیرسازی و آسفالت معابر و همچنین پیاده رو سازی در نقاط مختلف شهر مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: مسائل مالی و اقتصادی دچار رکود بی‌سابقه ‌ای است که بدون شک این موضوع بر روند اداره امور شهرها و زندگی شهروندان نیز تأثیر می‌گذارد. تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که کوچک‌ ترین خللی در مسیر خدمت ‌رسانی به شهروندان ایجاد نشده و این مهم با جدیت تمام دنبال می‌شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc