کد خبر : 31176
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 14:16

شهرستان فلاورجان:

یک‌سوم جمعیت  شهرستان فلاورجان  را روستائیان تشکیل می‌دهند

یک‌سوم جمعیت  شهرستان فلاورجان  را روستائیان تشکیل می‌دهند
مراسم افتتاحیه نهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی روستایی استان اصفهان که به میزبانی شهرستان فلاورجان در در مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهر فلاورجان برگزار شد

رحمان رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان درمراسم افتتاحیه نهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی روستایی استان اصفهان که به میزبانی شهرستان فلاورجان   در مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهر فلاورجان برگزار شد افزود :این دوره از المپیاد  با حضور ۴۰۰ شرکت کننده در قالب ۲۳ تیم از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان در مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید بهشتی فلاورجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقه‌ها به مناسبت هفته بسیج و وحدت  برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در ۶ رشته فوتبال گل کوچک، دان پلان مهارتی، هفت سنگ مهارتی، تیرو کمان سنتی، لی لی مستقیم، دویدن با گونی به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در ادامه  با بیان اینکه یک‌سوم جمعیت  شهرستان فلاورجان  را روستائیان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ورزش در روستاها در سطح شهرستان فلاورجان مناسب دیده شد که این دوره میزبان  نهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی استان در فلاورجان بوده و در جهت گسترش فرهنگ بازی‌های بومی و محلی کمک شایسته‌تری صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان فلاورجان نزدیک به ۶۰ روستا دارد که اهمیت ورزش در آن حس می‌شود اما با توجه به امکانات کم ورزشی در کشور تمام تلاش اداره ورزش و جوانان فلاورجان این بوده است که در گسترش ورزش روستایی کمک  شایانی صورت گیرد که تأسیس خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان فلاورجان  را می‌توان از جمله فعالیت‌های انجام‌شده نام برد.

وی در پایان افزود :با پیگیری نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  ۸ پروژه ورزشی به شهرستان فلاورجان تعلق گرفت
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc