کد خبر : 31250
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 19:54

شهرستان شهدای خط شکن

نتایج نهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی آقایان استان اصفهان/فلاورجان مقام دوم را کسب کرد

نتایج نهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی آقایان  استان اصفهان/فلاورجان مقام دوم را کسب کرد
در مجموع تیمی و با احتساب امتیازات تیم ها در پایان تیم جرقویه اصفهان به مقام اول دست یافت و تیم فلاورجان جایگاه دوم را بدست آورد و تیم های شهرضا و کاشان مشترکا سوم شدند. دراین مسابقات همچنین تیم شهرستان نائین به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

تیم های جرقویه اصفهان وشهرستان فلاورجان  به مقام اول ودوم وتیم شهرستان کاشان و شهرستان شهرضا به صورت مشترک در مجموع تیمی و با احتساب امتیازات تیم ها در   نهمین دوره المپیاد ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی  استان اصفهان  مقام سوم را کسب کردند .
نهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی آقایان روستایی استان اصفهان امروز در فلاورجان شهرستان شهدای خط شکن با حضور مسئولین استان وشهرستان  مسئولین هیئت ورزش روستایی فلاورجان در مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهرستان فلاورجان برگزار شد
این مسابقات با حضور ۴۰۰ ورزشکار در رشته های فوتسال گل کوچک، دویدن با گونی، لی لی مستقیم، هفت سنگ مهارتی، تیر و کمان سنتی و دال پلان برگزار شد و در پایان تیم جرقویه اصفهان به مقام اول دست یافت و تیم فلاورجان جایگاه دوم را بدست آورد و تیم های شهرضا و کاشان مشترکا سوم شدند.
نتایج مسابقات نهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی آقایان روستایی استان به شرح زیر است
در مسابقات رشته لی لی مستقیم، یونس عرب مختاری از جرقویه اصفهان  اول شد امیرحسین سرمستی از آران و بیدگل و محمدرضا رضایی از نایین به مقام دوم و سوم دست یافتند.
در رشته دویدن با گونی حسین کیانی از فلاورجان به مقام قهرمانی رسید و پس از آن محمدجواد یوسف زاده از کاشان و سجاد قاسمی از فلاورجان به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته هفت سنگ مهارتی ابوالفضل براتی از مبارکه به مقام قهرمانی رسید و پس از آن محمدحسن میرزایی از کاشان و آریا رضایی از شهرضا به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
رشته تیر و کمان سنتی نیز با قهرمانی محمدطاهر کیان ارثی از فریدن همراه بود و پس از این باقر خاشعی از لنجان به مقام نایب قهرمانی رسید و محمد اسماعیلی از جرقویه اصفهان سوم شد.
دررشته گل کوچک نیز تیم نطنز قهرمان شد، تیم نجف آباد بر سکوی دوم ایستاد وتیم دهاقان مقام سوم را از آن خود کرد.
در رشته دال پلان نیز، محمدحسین عارف نیا از شهرضا به مقام قهرمانی دست یافت، حجت الله صالحی از جرقویه اصفهان دوم شد و فرامرز منفرد از جرقویه اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.
در مجموع تیمی و با احتساب امتیازات تیم ها در پایان تیم جرقویه اصفهان به مقام اول دست یافت و تیم فلاورجان جایگاه دوم را بدست آورد و تیم های شهرضا و کاشان مشترکا سوم شدند. دراین مسابقات همچنین تیم شهرستان نائین به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.
گفتنی است نهمین دوره المپیاد ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی بانوان روستایی استان اصفهان نیز دوم آذر ماه  ۹۶ با حضور افزون بر ۲۰۰  ورزشکار از ۱۸شهرستان  در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم  شهرستان فلاورجان اصفهان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc