کد خبر : 31740
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 23:36

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان فلاورجان خبر داد:

برگزاری دوره آموزش صوت ولحن قرآن کریم در شهرستان فلاورجان ویژه بانوان حافظ قرآن

برگزاری دوره آموزش صوت ولحن  قرآن کریم در شهرستان فلاورجان ویژه بانوان حافظ قرآن
شرکت‌کنندگان در این دوره به‌صورت تئوری و کارگاه آموزشی با رویکرد آموزش صوت ولحن قرآن کریم آموزش‌های لازم را توسط اساتید برجسته‌ای ازاصفهان در مدت 10روز در بنیاد مهدویت شهر فلاورجان می‌گذرانند.

احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان فلاورجان با بیان اینکه از منظر جامعه شناسان هر ارتباط دارای اجزای پیام ارتباط،فرستنده پیام ، گیرنده پیام ،است افزود : قرآن بزرگترین و مهم ترین پیامی است که تا کنون به دست بشر رسیده زیرا فرستنده آن خداوند باری تعالی می باشد که خالق ماست
و گیرنده آن تمامی انسان ها و هزینه پستی آن اذیت شدن پیامبر از منافقین و کافران،خون امام حسین (ع)،ضربت خوردن امام علی است بنابراین بر هر مسلمانی که خود را مسلمان می داند شایسته است قرآنی را که خداوند حکیم ومدبر آن را راهنمای انسان ها قرار داده بیاموزند .


وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزش صوت ولحن قرآن کریم در شهرستان فلاورجان افزود : این دوره ویژه بانوان حافظ ۵ جزء به بالا می باشد .
احمد آزادگی بیان کردند: شرکت‌کنندگان در این دوره به‌صورت تئوری و کارگاه آموزشی با رویکرد آموزش صوت ولحن قرآن کریم آموزش‌های لازم را توسط اساتید برجسته‌ای ازاصفهان در مدت ۱۰روز در بنیاد مهدویت شهر فلاورجان می‌گذرانند.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در راستای منویات حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در سال ۹۱ مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور برگزار شد، گفت: در بحث حفظ قرآن کریم هنوز جای کار بسیاری وجود دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی درست این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در پایان افزود تشکیل شورای عالی قرآن و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، می‌تواند گامی برای تحقق این هدف بزرگ درشهرستان باشد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc